Pöttyös mani :)


Kicsit hamar megszületett a második bejegyzés, de most dúl bennem a feltűnési viszketegség (semmi pánik, hamarosan elmúlik :D).
Amúgy az egyik probléma (nekem nem igazán probléma, de biztos lesz, akit zavarni fog), hogy a képeim mind telefonnal készülnek, van fényképezőm, de egyszerűen annyira nem tudunk összebarátkozni, hogy szegény kényszerpihenésre van ítélve.
 A legtöbb úgy készül, hogy látok valakinél egy nagyon szép manikűrt, és elhatározom, hogy ilyen nekem is lesz, most azonnal. Csak aztán sosem olyanra sikerül, mert türelmetlen, figyelmetlen és sokszor pontatlan vagyok. Legtöbbször el sem mentem az inspirációt, vagy ha mégis, akkor elfelejtem, hogy hova. :D

Mára egy pöttyös manit gondoltam bemutatásra, nem túl pepecselős, de nyárra pont okés.


Az alapban teljesen biztos vagyok, az az Avon Nailwear pro+ "Well being" nevű árnyalata
a pöttyök viszont kicsit fejtörést okoznak, sőt azt hiszem a zöldet két lakkból kevertem ki :D Sorry. :)

Remélem, tetszett. :)
üdv, Ciska

Megjegyzés küldése

Jöhet minden, hideg-meleg, de csak kulturáltan :) Igyekszem mindenki kommentjére válaszolni, de ne haragudj, ha mégsem jött össze :)

a teljes poszt érdekel

Instagram

ciskaságok. Theme by STS.