Stormy Skies

Sziasztok!


A mai bejegyzésben az egyik legkedvencebb lakkomat hoztam. Pár hónapja vettem, csak úgy bementem a Rossmannba, körülnézni az Essence meg NYC polcain, de nem igazán tetszett onnan semmi, aztán megpillantottam a leárazott termékek között, pár társával együtt. Azt hiszem, 795,- volt akkor, annyira elhoztam volna mindet, de hát nem lehet telhetetlennek lenni :D
Ő lenne a szóban forgó lakk:

Kicsit ferde szegényem, mármint a kép, de hát mit is várunk tőlem :D:D
Ő a Rimmel Salon Pro "Stormy Skies" nevű lakkja. :)

Nagyon szeretem, a fényviszonyoktól függően kékesebb vagy szürkésebb (bár sajna szürkésen nem sikerült lekapnom), de minden árnyalata nagyon tetszik, ezt a lakkot pont nekem találták ki :)

Főleg inkább borongós időben kenem fel (pedig napsütésben szép kékes...),
de remélhetőleg mostanában többször előveszem,
(nem, annyira nem várom a borongós időt, de örülök, hogy lassan véget ér a nyár. Ugye véget ér?)

Remélem tetszett!
Üdv, Ciska


Megjegyzés küldése

Jöhet minden, hideg-meleg, de csak kulturáltan :) Igyekszem mindenki kommentjére válaszolni, de ne haragudj, ha mégsem jött össze :)

a teljes poszt érdekel

Instagram

ciskaságok. Theme by STS.