Díjat kaptam, díjat kaptam!

Sziasztok!

Köszönöm Daura!


Mára nem terveztem bejegyzést írni, mert otthon voltam a szüleimnél, előre pedig nem készítettem bejegyzéseket (van, amikor sikerül, ez most pont nem olyan hét/nap volt), és hazafelé a buszon kaptam egy emailt (a bejegyzésekhez írt kommentekről szokott jönni értesítés :) és ebben az állt, hogy kaptam egy díjat :) Mondhatni az elsőt, de korábban már megemlítették a blogot 1-2 helyen, és nekem ez ugyanígy díj értékű, de konkrét díjnak ez az első. :)

Vannak konkrét szabályai is a díjnak, amikből sajnos egyet én most megszegnék, ha nem haragszatok, nem szeretném továbbadni, nem önzőségből, hanem mert nem akarok 11 blogot kiválasztani, mert úgy gondolom (mégha sablonosan/giccsesen, stb hangzik), hogy mindenki megérdemli :)

De íme a szabályok:
* Tedd ki a képet!
* Írj 11 dolgot magadról!
* Válaszolj 11 kérdésre!
* Írj 11 kérdést!
* Küldd tovább 11 embernek!

11 dolog rólam:
1. Van egy anyajegy a tenyeremen (néha képeken lehet is látni, a hüvelyujjamnál levő kis "dombocskán" van :D)
2.Imádom a műkörmöket, mármint az építettet, nem a ragasztgatós fajtát, de már évek óta a sajátomat ápolgatom/szépítem.
3.Imádom a kutyákat, otthon, egyetlen kivétellel, csak barna színű kutyáink voltak, és egy kivétellel, csak kistestűek, általában tacsik.
4.Sokszor álmodok valóságosnak tűnő álmokat. Régebben egy Barbie-t álmodtam magamnak, és csalódott voltam, mikor felébredtem. :(
5. Sok minden tud idegesíteni, és a legapróbb dolgokon is képes vagyok magam felhúzni.
6. Ha nagyon érdekel egy könyv, és überizgalmas, legyen 600 oldal akár, max két nap alatt kivégzem, tovább sajnos nem tudom húzni :D
7. Szeretem az élesztő illatát/szagát. 
8.Kiskoromban orvos akartam lenni, de a mamám azt mondta, hogy akkor majd én adom be neki a szurit, és itt el is ment a kedvem tőle :D
9. A telefonom tele van használatlan app-okkal, csak úgy vannak rajta, főleg játékok és képszerkesztős programok, és amikor találok valami jó filtert, matricát, bármit, egy idő után elfelejtem, hogy melyikben is volt :D
10. Sokat tudok beszélni a semmiről, sokszor idegesítő dolog ez, és mindig tudnám még folytatni meg folytatni :D
11. Tudok jópofát vágni olyan emberekhez, akiket nem bírok, de általában nem akarok jópofát vágni. :D

A Daura által feltett kérdések:
1. Busz vagy vonat?
Busszal gyakrabban szoktam utazni, de a térdeim miatt a vonat ezerszer kényelmesebb.
2.Mi az az étel, amit nem bírsz megenni?
Gomba, pacal (blöe),bármi hús, ami nem csirke vagy hal (a disznóval barátkozom, a többivel hagyjanak)
3.Ha találkozhatnál egy híres személlyel (akár történelmileg híressel is), ki lenne az?
A buszon egész végig ezen gondolkoztam, de megmondom őszintén, annyira nem vágyom ilyen találkozásokra. Persze ha alkalmam lenne párkivel is találkozni, nem utasítanám vissza, de így nem jut eszembe senki. Bááár a Nailland tulaja most eléggé híres ember a bloggerinák körében (és nagyon nem ok nélkül...), örülnék, ha vele találkozhatnék :D:D
4.Mi az az 5 szó/kifejezés, amilyen jellemeznéd magad?
Makacs, aranyos, gonosz (lehet hogy az ari meg a gonosz üti egymást? :D), ragaszkodó, kíváncsi.
5.Honnan jött az ötlet, hogy elkezdj blogolni?
Leültem a géphez, hogy márpedig én most csinálok egy blogot magamnak, aztán végülis kiderült, hogy azért mások is szívesen olvassák :)
6.Utaztál már repülővel?
Még nem, de szívesen utaznék, remélem, lesz rá alkalmam.
7.Kedvenc együttesed?
Nincs.
8.Ki az a személy, akire valamilyen okból felnézel?
Ő a nagypapám. Egyszerre volt katona, férj, családapa, nagypapa, egyben tartott egy kicsinek nem mondható családot (sajnos a szelleme erre már nem "képes :( ), mindig tudta, hogy mikor hogy viselkedjen, nagyon okos férfi volt. Az egyik legnagyobb férfi a szememben. Hiányzik na :')
9.Mi a kedvenc állatod?
Erre fent már írtam választ, a kutyákért bolondulok, de jöhet macska, hörcsög, bármi :D
10.Hiszel a misztikumokban és a babonákban?
Azt hiszem igen. Így kimondottam babonám nincs, hogy fekete macska, és társai, de úgy általánosságban igen, hiszek bennük.
11.Melyik a kedvenc évszakod?
Hát a tavasz, mi más? :D Bika vagyok :)


Az én kérdéseim:
1.Ha 1 napra bárki bőrébe bújhatnál, ki szeretnél lenni?
2.Ha könyvet kéne írnod, miről írnál?
3.Megünnepled a külföldről beszivárgó ünnepeket?
4.Ha egy lakatlan szigetre egyetlen körömlakkok/sminkterméket/bőrápolási terméket vihetnél, mi lenne az?
5.Telefonhívás vagy sms?
6.Volt már (komoly, vagy kevésbé komoly) baleseted?
7.Szokott deja-vu érzésed lenni?
8.Ha lenne rá lehetőséged, megváltoztatnád a keresztneved?
9. Szoktad valamilyen formában magadon hordani a kedvenc színed? (vagy magadnál)
10.Mi szeretnél következő életedben lenni?
11.Magassarkú vagy lapos?

Várom a válaszokat, tényleg érdekelnek, írjatok akár kommentben, vagy posztban, nem tudom amúgy, hogy miért pont ezek a kérdések, de hát így jött :D

És így a legvégén azért megmutatom a mai szerzeményem:
Egy ismerősömet kértem meg, hogy rendelje meg nekem ebay-ről, kb. 2e Ft-nak megfelelő $-ba került (pk-val együtt), ennyiért itt a boltokban sima szilikon tokokat lehet kapni, az meg nem kellett. :D Hát nem cuki? :D


üdv, Ciska :)

Megjegyzés küldése

Jöhet minden, hideg-meleg, de csak kulturáltan :) Igyekszem mindenki kommentjére válaszolni, de ne haragudj, ha mégsem jött össze :)

a teljes poszt érdekel

Instagram

ciskaságok. Theme by STS.