Piros-arany :D

Sziasztok!


Igen, igen, ennél idiótább cím nem is juthatott volna eszembe, még az Aranypénteken gondolkodtam, de ez nem az olyan reklámok helye itt, így hát maradt ez. :D 
A kiindulási alapom az volt, hogy arany mindenféleképp legyen a körmeimen, legalább magamat hadd érezzem "fejedelminek", ha már az időjárás nem az. Viszont a teljes tömör aranyságot már nehezen viselem, így kellett mellé valami, ami passzol, de nőies.
Így kerültek ők a körmeimre:
*essence breaking dawn part2- 03 A piece of forever
*essence 114 fame fatal
*Maybelline Colorama 34 (kicsit sajnálom, hogy rengeteg lakknak nincs neve, sokkal jobban meghozza a kedvet egy jópofa név a lakkozáshoz...)
Az essence lakkok ecsetét nagyon szeretem amúgy, jó szélesre tudnak terülni, az én körmeimet legalábbis szépen befedi. A tartóssághoz meg még mindig nem én vagyok a mérce :)

Előre is bocsi a képek minőségéért :/



Így túl hidegnek tűnt az arany, olyan túl fémes, ezért gondoltam, lágyítok rajta egy picit :)
Itt jött képbe a Colorama a rózsaszínes csillogásával.





Remélem, tetszik :)
üdv, Ciska

Megjegyzés küldése

Jöhet minden, hideg-meleg, de csak kulturáltan :) Igyekszem mindenki kommentjére válaszolni, de ne haragudj, ha mégsem jött össze :)

a teljes poszt érdekel

Instagram

ciskaságok. Theme by STS.