Azok a '90-es évek TAG...

A Bikira blogon láttam meg ezt a tag-et, Roni töltötte ki, és iszonyúan megtetszett, így gondoltam, miért ne :D

1. Kedvenc Disney mese?
Amit moziban láttam, még az ovis csoporttal, az az Oroszlánkirály volt, emlékszem, hogy mennyire sírtam rajta :/ A másik kedvencem pedig a Macskarisztokraták volt, amúgyis imádom az állatos meséket :) A hercegnősek közül pedig Csipkerózsika és a Szépség és a szörnyeteg volt a kedvencem :)



2. Ki volt a kedvenc együttesed?
Csakis a Backstreet Boys. Unokatesóméknál mindig őket kellett hallgatni, aztán végül én is megszerettem, nekem Kevin volt a favorit, úgy voltam vele, hogy mindenkinek a szőke pasik tetszenek, nekem csakazértsem :D Ha meg csak előadó, akkor Szandi :D:D Apu nővérénél találtam egy csomó Szandi kazettát, azokat elhozhattam, és szerintem agyon hallgattam a kazikat :D

3. Mi volt a kedvenc édességed?
Húha :D Ez fogós kérdés :D Sütik és csoki minden mennyiségben, de márkát sajnos szerintem nem tudok mondani.

4.Kedvenc társasjáték vagy egyéb játék?
Imádtam a Kinder figurákat, kártyából meg kihajtható könyvekből építettem nekik mindig házat, Barbie-babáknak meg támlás székből emeletes ház lett, imádtam mindenfélével berendezni, minden összevásároltam mindenféle kacatot a kis félrerakott pénzemből, hogy legyen a Barbie-knak berendezés :D:D Na meg a LEGO... Rengeteg volt, imádtam :)

5. Mi volt a kedvenc Happy Meal figurád a McDonald's-ból?
Volt egy rózsaszín pónim, és volt kis házikója, ha jól emlékszem valami hőlégballonra hajazott, na ez a póni 2-szer is megvolt, de már eltűnt. Biztos volt másmilyen, de ezt nagyon imádtam :)

6. Kedvenc könyv/mesekönyv?
Imádtam a Disney-s könyveket, Pocahontas, Oroszlánkirály, meg nem tudom mi volt még ezek közül, engem az ilyen mesekönyvekkel le lehetett venni a lábamról, és volt egy olyan mesekönyv, amiben rengeteg mese volt, még most is megvan otthon, tervezem, hogy elhozom majd magammal :)

7. Kedvenc ruhaboltod akkoriban?
Nem volt, nem igazán jártam ruhaboltokban, anyu vett nekem mindig ruhákat, amiket utáltam hordani, mert furi ruhákat sikerült mindig venniük, de úgy általánosságban utáltam ruhákat kapni (jelzem, ez megváltozott teljes mértékben :D)

8. Kedvenc Cartoon Network meséd?
Mindent imádtam, az volt az egyetlen mesecsatornánk, és emlékszem, kaptunk róla levelet, hogy meg fog szűnni, és mikor napokkal előbb szűntették be, mint kellett volna, apunak sírtam, hogy ez nem igazság :D

9. Mit néztél a tv-ben, ha hazaértél?
Kacsamesék, Balu kapitány, meg mindenféle sorozat, a Herculest imádtam, meg a Vad angyalt :D

Nekem nagyon tetszett ez a TAG, ha nem bánjátok, akkor beszúrok egy montázst (imádom a régi képeinket nézegetni, meg apu régi képeit, mindig elmeséli ugyanazokat a sztorikat, és én mindig imádom őket hallgatni :)




 Anyus, Apus, Papás, kutyis és egyedülis képek, mind imádom egytől egyig :)
 Ott egy piros lakkos kép is... :D:D


 Remélem tetszett ez a tag, ha esetleg kitöltitek, linkelhetitek is, vagy kommentben is jöhet :)
üdv, Ciska :)

Megjegyzés küldése

Jöhet minden, hideg-meleg, de csak kulturáltan :) Igyekszem mindenki kommentjére válaszolni, de ne haragudj, ha mégsem jött össze :)

a teljes poszt érdekel

Instagram

ciskaságok. Theme by STS.