Manikűrvadász V.

Update: Ne haragudjatok, csajszik, de ki kellett szednem az inLinkz cuccost, mert a sablonom nem kompatibilis vele (megj: bár azóta már visszaállítottam a régire...), és csak az inLinkz részt mutatta a bejegyzésből. Tényleg bocsi.



Mikor megláttam Vikinél, hogy újabb fordulójához ért a Manikűrvadász, rögtön tudtam, hogy a mostaniban nagyon szeretnék részt venni, kipróbálni magam. Aztán   4-én kikerült a sorrend is, és az utánam következő Lakkfan Verus lett, így tőle kellett manikűrt választanom. Őszintén szólva nagyon örülök, hogy így alakult, imádom a manikat, amiket Verus alkot. Ahhoz, hogy tudjak választani, az összes alkotását végignéztem a blogon, nem vicc, tényleg. :D Végül 4 manikűr volt, aminél úgy éreztem, hogy szívesen elkészítenék erre az alkalomra, de a végén ugye csak egy maradhat... :D

A választásom pedig a következő lett:
ide kattintva pedig megnézhetitek az egész bejegyzést :)

Ebben a maniban nagyon tetszett a színválasztás, meg úgy az egész, és igen, kicsit sem őszies hangulatú, de nem is bánom, imádok színeket használni. Úgyhogy megmaradtam én is a kék-rózsaszín kombónál, csak egy ici-pici csavart vittem bele.
Remélem tetszeni fog :)

Íme az én verzióm:




Sajna a mutatóujjamon eléggé bubi lett a lakk, de ettől függetlenül tetszik :)

Örülök, hogy részt vehettem ebben a fordulóban :)
Remélem, nektek is tetszik :)
üdv, Ciska

20 megjegyzés

  1. úú de jók a lakk színek amiket választottál *-* milyen márkák ?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) a türkiz az Aden 169-es számúja, a rózsaszín pedig az essence Girls on tour kiadás 01 Go, sightseeing! nevű lakkja :)

      Törlés
  2. Nagyon tetszik a manikűr, annyira jók a színek és szép szabályosak a formák! :)

    VálaszTörlés
  3. Le a kalappal hogy volt energiád minden festésem megnézni. :D Jót választottál, és nagyon klassz lett! ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :D Ráértem amúgy (sajnos), volt időm végignézni, de nem is bánom, hogy nem csak úgy átfutottam pár manidon. :)

      Törlés
  4. A színek tetszenek, bár nekem annyira nem jönnek be ezek a félig csupasz manik. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Amúgy, amikor elkészült, akkor eszméltem rá, hogy nem kentem alá még nude lakkot sem, olyan természetes volt így nekem :D

      Törlés
  5. nagyon tetszik :)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon jó lett! Olyan kis vidám. :)

    VálaszTörlés
  7. Nagyon tetszik! jó ötlet volt, hogy a kék háromszög alatt felváltva festetted fel a színeket.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszik, bár nem értem, hogy érted, hogy a kék alatt felváltva festettem fel :D

      Törlés
  8. Uh, nagyon nagyon szép, mint mindig ^^

    VálaszTörlés
  9. nagyon jó lett, ügyes vagy:))

    VálaszTörlés
  10. Nagyon jó lett, ügyes vagy! :)
    Nyereményjáték és egy új körmös kezdeményezés is van a blogomon, nézz be hozzám! ;)
    http://vaniliamamor.blogspot.ro

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm szépen, a blogodat pedig meg fogom nézni nemsokára :)

      Törlés

Jöhet minden, hideg-meleg, de csak kulturáltan :) Igyekszem mindenki kommentjére válaszolni, de ne haragudj, ha mégsem jött össze :)

a teljes poszt érdekel

Instagram

ciskaságok. Theme by STS.