Novemberi kihívás VIII.- Glitter

Annyi glitteres lakkom van, hogy minden ujjamra jutna másmilyen, de az enyhén szólva undorító végeredményt hozna ki :D Mindenféleképp valami egyszerű és szép, elegáns összhatást akartam. Így született meg ez:



Sorry az itt-ott felbukkanó plusz csillámokért, de annyira ragaszkodnak, hogy hihetetlen. A nagy arany glittereket bónuszként nyomkodtam bele :D Nem ez álmaim manikűrje, de tetszett :)

Felhasznált lakkok:
nails inc. Motcomb street
Lovely pearl base 6
Manhattan 10g
Rose nails arany glitterek
Catrice I'm Dynamite

A lányok művei:


üdv, Ciska :)

6 megjegyzés

  1. Jól néz ki, tetszik ez a kék lakk! :)

    VálaszTörlés
  2. Hujuj, megint nagyon nagyon tetszik, felülmúlhatatlan! Szép nagyon :)
    No megvettem a testvajakat :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A felülmúlhatatlantól azért messze van, de jólesett, köszönöm :) Testvajról vélemény? :D

      Törlés
    2. Most vettem szagmintát, illatra ISTENI! :D Nem is tudom melyiket használjam először....

      Törlés
  3. szuper lett.imádom a csillogós lakkokat

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :) Egy ideje már én is odavagyok értük :)

      Törlés

Jöhet minden, hideg-meleg, de csak kulturáltan :) Igyekszem mindenki kommentjére válaszolni, de ne haragudj, ha mégsem jött össze :)

a teljes poszt érdekel

Instagram

ciskaságok. Theme by STS.