Egy kis téli tag (az első...)


Nagyon szeretek tag-eket kitölteni, sőt olvasni is :) Azért az a címe, hogy az első, mert találtam még egyet, és azt is szeretném kitölteni, de egy napon/egy posztban nem akarom kitenni a kettőt :D A mostanit Njoythestyle Reninél találtam, nagyon megtetszett már elsőre, így ez lesz az első :)


A kérdések pedig:

1. Mivel ápolod ilyenkor a kezedet?
Eddig egész évben az Avon ubis-citromfüves kézkrémjét használtam, szerencsére extra hidegben sincs szükségem zsírosabb krémekre, viszont a körömágyam hamar kiszárad, így mindenféleképp kennem kell, ez pedig nekem bőven megteszi :)

2. Forró csoki vagy forralt bor?
Hmm, ez valószínűleg helyzettől és társaságtól függően alakul. Itthon, hóesésben egy könyvvel a kezemben nyilván forró csokit fogok inni, viszont ha elmegyünk valahova, vagy sétálóutcán egy árusnál biztos forralt bort kérek :)


3. Mutasd meg egy télies sminked:
Hát. Nem mutogatok magamról sminkes képeket, de neten találtam már igen szépeket, ez pl kimondottan tetszik:


4. Inkább otthon vagy és teázol egy jó könyvvel és takaróval, vagy szánkózol/hóembert építesz?
Megint csak társaság függő. Ha nincs velem senki, akkor inkább begubózom egy pohár meleg teával, de Ricsivel vagy hugommal mehet az építés. :D

5. Kedvenc dolgod a télben?
A hóesést nézni bentről :D Meg teázgatni, olvasni, sétálni a hóban :)

6. Mi az a dolog, ami mindig nálad van télen?
Zsepi? :D Valami ajakápoló, kézkrém :)

7. Kedvenc karácsonyi film?
Karácsonyi ének, a Jim Carrey-s verzió :) Ez a mese megvan mesekönyvben is otthon, Disney-s verzióban, imádom :)

8. Szeretsz síelni/korcsolyázni?
Hmm, egyiket sem próbáltam még sajna :/

9. Hogyan tudtad meg, hogy nem létezik a Télapó/Jézuska?
Hát pedig de, létezik és kész. :) Szeretnék még gyerek maradni, így nekem létezik :) De amúgy szerintem egész pici koromtól kezdve tudtam, hogy anyuéktól kapom az ajándékot, később meg már együtt vettük meg :)

10. Kedvenc téli illat?
Fahéj, narancs, sültalma, aaahw. :D Fenyőillat, gyertyaszag, egyszerűen bármi, ami a télhez kötődik, tetszik :)

11. Kedvenc karácsonyi zene?
Nincs. Tényleg nincs kimondottan kedvenc téli zeném :)


Töltsétek ki ti is, kíváncsi vagyok a válaszaitokra :)

Megjegyzés küldése

Jöhet minden, hideg-meleg, de csak kulturáltan :) Igyekszem mindenki kommentjére válaszolni, de ne haragudj, ha mégsem jött össze :)

a teljes poszt érdekel

Instagram

ciskaságok. Theme by STS.