NYC A suitcase and a Donut

Mikor megláttam a Rossmannban a NYC új lakkjait (ünnepi kiadás?), tudtam, hogy egyszer majd az enyém lesz a kék is. A zöldhöz hasonlóm van már, legalábbis szerintem üvegben hasonlítanak egymáshoz a Midnight green-nel (avon), így feleslegesnek tartottam beszerezni. És mikor elhoztam az MF Burgundy crush-t, velem kellett hogy jöjjön a NYC is :)

Az első réteg eléggé halvány, áttetsző, a második réteg viszont tökéletesen fed :) Gyönyörű színe van, vakus képeken lila, lámpafénynél fekete, sokszínű lakk, imádom :)





Nagyon tetszett így ez a mani, elég régen csináltam már ilyet, kicsit ki is jöttem a gyakorlatból talán a második blogra kitett manikűröm volt az utolsó ilyen "francia", azóta nem is csináltam, sablont nem használtam hozzá, se celluxot. :D

Nektek hogy tetszik?

1 megjegyzés

  1. Nagyon szép mélykék. Nekem is jól jönne egy ilyen lakk :) És ez a francia is tetszik :)

    VálaszTörlés

Jöhet minden, hideg-meleg, de csak kulturáltan :) Igyekszem mindenki kommentjére válaszolni, de ne haragudj, ha mégsem jött össze :)

a teljes poszt érdekel

Instagram

ciskaságok. Theme by STS.