Holo háromszögek


Nem terveztem két bejegyzést mára, de úgy voltam vele, hogy ha már kész, akkor hajrá :)
Tegnap kedvet éreztem a Moyra rózsaszín holo-jához (no. 256), aztán végülis fedőlakkal még másnap reggelre a hüvelykujjamnál lepattant egy darabka, nem volt feltűnő, de engem zavart. Viszont mivel nem volt kedvem mindet lemosni, vagy kiegészíteni a lepattant részt, úgy döntöttem, hogy a hüvelyk- és gyűrűsujjamra kerüljön más lakk, a többi maradhat rózsaszín, majd végül egy háromszög minta mellett döntöttem, ennek eredményét láthatjátok most :)

A gyűrűs- és hüvelykujjamra alapként a nude holo-t kentem (no. 252)



 

 Végül pedig ismét felbukkan a balkezem is :D És vakunál mennyire gyönyörű, de természetes fényben is el lehet kapni a holo-hatást :)


Egyre inkább kezdek megbarátkozni ezzel a rózsaszín gyönyörűséggel, eddig úgy voltam vele, hogy szép-szép, de annyira nem illik hozzám, se a bőrszínemhez, de most nagyon megtetszett :)

12 megjegyzés

  1. Csodálatosan szép ez a rózsaszín és a háromszöges megoldás is nagyon tetszik :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :) Én is eléggé megszerettem, pedig nem igazán tudtam magamon korábban elviselni :D

      Törlés
  2. Hűű Ciiska, ez nagyon elegáns :D Nincs még holo lakkom, de hihetetlenül szépek :D Azt hiszem be kell majd szereznem egy párat :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen :) Én is csak javasolni tudom, hogy egy-kettő nem árt, ha van a készletedben, mert hihetetlenül sokszínű lakkok ( a szó szoros értelmében is :D). Szerencsére elég sok márka kínálatában kaphatóak ilyen lakkok :)

      Törlés
  3. Nagyon jól néz ki ez a design! :)

    VálaszTörlés

Jöhet minden, hideg-meleg, de csak kulturáltan :) Igyekszem mindenki kommentjére válaszolni, de ne haragudj, ha mégsem jött össze :)

a teljes poszt érdekel

Instagram

ciskaságok. Theme by STS.