WHI inspiráció 2.

Teljesen el is felejtkeztem a saját magamnak alkotott "kihívásról". :D Úgyhogy most gyorsan meg is alkottam a következő manikűrt :)

A mai manikűr pedig nem más:

Az én megvalósításom pedig így néz ki:




Direkt nem készítettem minden ujjamra virágokat. A lila szirom sajnos nem a legjobb választás a nude alap miatt, szegény a képeken alig látszik, élőben talán egy picivel jobban észrevehető.

Hamarosan összeállítok egy újabb "listát", amiket szívesen elkészítenék.
Nektek hogy tetszik?  :)

9 megjegyzés

  1. Nagyon kis finom, visszafogott, tavaszi mani :)))
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, igyekeztem valami visszafogottat alkotni a színek ellenére :)

      Törlés
  2. Nagyon édes lett :) A tiéd jobban tetszik, nem csak a színek miatt, hanem mert szerintem kevesebb virággal jobban mutat :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :) Az enyém talán a hétköznapibb verzió, de az eredeti pl. nyáron sokkal jobban mutat :)

      Törlés

Jöhet minden, hideg-meleg, de csak kulturáltan :) Igyekszem mindenki kommentjére válaszolni, de ne haragudj, ha mégsem jött össze :)

a teljes poszt érdekel

Instagram

ciskaságok. Theme by STS.