China Glaze | I'm a go glitter


A mai bejegyzés főszereplője a glitteres CG szépség lesz, különböző alapokon. Páran kíváncsian voltak rá, hogy mégis hogyan mutathat nem csak kék alapon (mert szerintem a Sunday Funday-en nagyon tuti), ezért most 10! másik színre is felkentem :)

Balról jobbra az alapok (a két hüvelykujj majd alul :)
*China Glaze Grass is lime greener
*Max Factor Disco Pink
*Essence Love me, cupcake!
*Moyra Gel look 912

 *Claire's fekete
*Rimmel Sweetie Crush 012 Blueberry wizz
*Astor 137
*Essence Sweet or nude?

Ők pedig a S-He 115 és OPI Toucan do it if you try


Melyik alapon tetszik nektek leginkább? Amelyek nekem nagyon bejönnek, az a fehér és fekete alap és a Moyra 912-es :)

(ha van esetleg ötletetek, hogy még milyen színen látnátok, csak szóljatok és kiegészítem :)

13 megjegyzés

  1. Fehér, piros és nude alapon maga a tökély. Legalábbis számomra :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnos nem mindegyik szín színhű, amit pirosnak mutat monitoron, az valójában rózsaszín, de sajnos hiába is szerkesztgetném, nem tudnék olyan színt kihozni belőle, mint amit a valóságban látok :)
      Örülök, hogy sikerült olyan alapokat találni, amin szerinted is jól néz ki :)

      Törlés
  2. Citrom és lime alapon a legtutibb szerintem!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pedig a sárgán nagyon gondolkodtam, hogy kipróbáljam-e rajta :D

      Törlés
  3. A fehéren, a zöldön és a sárgán eszméletlenül jól mutat *-*

    VálaszTörlés
  4. Mindegyiken jól mutat szerintem :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem van pár, amin nem jön be, de mivel nem saját magamnak készítettem, ezért úgy voltam vele, hátha valakit érdekel"ezen" meg "ezen" a színen is :D De örülök, hogy szerinted mindegyikkel hordható :)

      Törlés
  5. Ez valami fantasztikus!!!!!!!!!!!!! <3

    VálaszTörlés

Jöhet minden, hideg-meleg, de csak kulturáltan :) Igyekszem mindenki kommentjére válaszolni, de ne haragudj, ha mégsem jött össze :)

a teljes poszt érdekel

Instagram

ciskaságok. Theme by STS.