*L'Oréal Selymes Olaj

Nemrég volt lehetőség jelentkezni tesztelőnek a L'Oréal oldalán, a teszt alany pedig a címben szereplő Selymes Olaj. Mivel már használom egy ideje (és még alig fogyott belőle), gondoltam, megírom az én véleményem.

Összetevői:

A kiszerelés 100 ml, ami szerintem egy ideig bőven elég lesz. Pumpás megoldással juthatunk a termékhez, a pumpát kell középre befordítani és már nyomkodhatunk is, de mivel szerintem nem kell hozzá kimondott erőfeszítés, hogy a pumpafej oldalra-középre forogjon, táskabarátnak nem mondanám.

Többféleképp is kipróbáltam (a minden hajra használhatót kaptam amúgy), ezért gondoltam, leírom a tapasztalataimat.

Amikor megkaptam, és hazaértem, egyből ki is próbáltam gyorsan. Az első, ami megcsapott, az az illata. Nem mondom, hogy erős, de nagyon érezni, viszont számomra elég kellemes (és sokáig érződik), valószínűleg ez annak is köszönhető, hogy 6 különböző virág olajait tartalmazza a termék (a parfüm a legutolsó helyre szorult az összetevők listáján). 
Szóval, mikor először felvittem (2-3 pumpálásnyit oszlattam el a hajamon), ami utána feltűnt, hogy  fényesebb (nem zsíros fényes) lett a hajam, és puhább tapintású.
Használtam kifésülés előtt is. Tudni kell a hajamról, hogy eléggé gubancolódik, sprőd, és olyan semmilyen, szóval a fésülködés nem a kedvencem - már csak önmagában, lógva, akárhogy, de képes a vége összekócolódni. Mikor az olaj felkerült a hajamra, kicsit ugye belemasszíroztam (a hajtő kimaradt, szóval a hajam alsó 2/3-ára került csak), és jöhetett a fésülködés. Nem mondom, a gubancokat még mindig nekem kell kiszedni, de a hajam hosszán könnyebben siklott a fésű, aminek örülök.
Végül következzen a leghatásosabb módszer:
Hajmosás előtt használtam hajpakolásként, nem annyit vittem fel, hogy tocsogjon a hajamon az olaj, de érezhető és látható is volt. Hagytam rajta állni (fogalmam sincs, meddig), majd megmostam. Törülközőszáraz hajba belemasszíroztam 2 pumpálásnyit, majd megszárítottam. A hajam szintén kifésülhetőbb és puhább lett. Hajvasalás előtt viszont már nem tettem rá, kicsit túlzásnak éreztem :D

El kell, hogy mondjam, az első (és sokadik) benyomásaim abszolút pozitívak erről a termékről. Végre, ha tükörbe nézek, nem egy kócos seprűt látok, hanem hajnak nevezhető valamit, ami még mindig nem a legjobb, de ez a termék számomra első lépésnek nem rossz. Nem mondom, nem olyan a végeredmény, mintha most léptem volna ki a szalonból (csak az illat olyan :D), de egész jó ez az olaj.

Én és a hajam is nagyon köszönjük, hogy kipróbálhattuk ezt a terméket :)

*A terméket tesztelésre kaptam, de ez semmilyen mértékben nem befolyásolta a véleményem.

4 megjegyzés

  1. Ilyen nekem is van, hajvasalás után szoktam használni, egész jó. Az Avon hasonló terméke nem jött be, attól kimondottan zsíros lett a hajam vége, ez viszont észrevehetetlen és nem teszi se sprőddé se zsírossá a hajat. A nagy kiszerelés miatt ezer évig elég lesz. Persze a Semi di linot nem veri semmi, de az nekem túl drága ahhoz, hogy nem tesz csodát, mert azért annyira nem ramaty a hajam állapota.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én eddig nem használtam semmi ilyet, úgyhogy nincs összehasonlítási alapom :) De szerencsére segít, úgyhogy nem tudok róla rosszat mondani :)

      Törlés
  2. Én nem nagyon szeretem, nekem még üvegben van, nem műanyagban, de amúgy ugyanaz. :D Én hajolaj fanatikus vagyok, imádok ilyeneket kipróbálni, mert sajnos elég töredezett az alja.. Nagy hatást nem érzékelek, nálam inkább a Gliss Kurok jönnek be. (-:

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Fuhh, nem is tudom, hogy mikor használtam utoljára Gliss Kur cuccokat :D Nekem szerencsére nem olyan vészes a hajam vége, úgyhogy ennek a hatása is bőven elég :)

      Törlés

Jöhet minden, hideg-meleg, de csak kulturáltan :) Igyekszem mindenki kommentjére válaszolni, de ne haragudj, ha mégsem jött össze :)

a teljes poszt érdekel

Instagram

ciskaságok. Theme by STS.