Rexona | Maximum protection - Everyday fresh

Igen, tudom, ez a dezodor már elég sok emberhez elért, de gondoltam, leírom én is a tapasztalataimat, hátha :)
Már mikor az első bejegyzéseket megláttam róla, tudtam, hogy nekem erre szükségem lesz, hiszen rengeteg jót olvastam róla.

Amit a dobozon írnak róla:

Egy kis krémmániás leírás:
A Rexona megalkotta az új Rexona Maximum Protection izzadásgátló krém dezodort. Az új Rexona Maximum Protection Everyday Fresh izzadásgátló krém dezodor az innovatív Tri-solid technológiának köszönhetően hármas hatást biztosít. A Rexona eddigi leghatékonyabb izzadás elleni védelmét nyújtja. Mikrokapszulái segítenek felvenni a harcot a testszag ellen. Hidratáló összetevőt tartalmaz.Használat: A legjobb hatás elérése érdekében használd a hónaljon este, lefekvés előtt!

Szóval, ha idáig elértetek, akkor most leírnám a véleményem :D
A csomagolásról nem írnék, engem az különösebben nem izgat egy dezodornál, persze jó, hogy letisztult, nem csicsás :D
A termék maga elég krémes, és ez igazából nagyon bejön. Tekerős a dolog és eddig semmi gondom nem volt vele, szépen kijön a krém (olvastam, hogy van, aki tekeri-tekeri és semmi, másnap meg ott egy halom a kupakban...). Vékony rétegben szoktam felkenni minden este fürdés után, és meg kell, hogy mondjam, nekem tökéletesen bevált ez a módszer. Egyszer használtam reggel, de az annyira nem hatott, mármint nem izzadtam meg semmi, csak éreztem a krémes réteget és ez kissé zavaró volt, de ha este használom, akkor másnap semmi nyoma és krémes érzés sincs :)
Én, aki állandóan izzadok (tudom, nem épp gusztusos és szexi dolog, de hát ilyen az élet :D:D), csak és kizárólag áldani tudom ezt a terméket :D Az illata igazából engem nem zavar, amikor felkenem, akkor kicsit erőteljesebb, de nap közben már semmi.
Úgyhogy csak ajánlani tudom ezt a terméket, biztosan újra fogom venni (nem feltétlenül ezt a verziót, érdekel a többi is), de le már nem cserélném semmiért ezt a dezodort. :)

Ti próbáltátok? Bevált?

8 megjegyzés

  1. Nekem a Garnier Mineral termékek jöttek be, most pont a fekete ruhához valót használom (a zöld kupakos nagyon durván befogta a ruháim), egy rossz szavam nincs rá :3 Ezeket a krémes dolgokat annyira nem csípem, pont amiatt, mert érzem őket, ha izzadok, ha nem :D Reggel meg muszáj használom, már csak a tudat miatt is, szóval ez kilőve. :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az elején én is úgy voltam, hogy úristen reggel se maradjon ki, de végül szép lassan elhagytam ezt a felfogást, és tökéletesen hat a lefekvés előtt felkent réteg.... Úgyhogy ha egyszer mégis rászánnád magad, akkor bátran, nem fogsz mellényúlni, max az illatával :) A krémesség meg lefekvés előtt nem zavaróbb, mint egy testvaj vagy testápoló :)

      Törlés
  2. Jövő nyár előtt nem hiszem, hogy kipróbálom, de nekem muszáj reggel felülről mosdanom, így komfortos, tehát az esti kenés kilőve.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Persze, érthető. :) Ha reggel kened fel, akkor is hat igazából, csak úgy ugye érezhető a krémes réteg. De ha esetleg megvennéd, majd tegyél egy próbát :)

      Törlés
  3. Most látom, mik ezek a szörnyű ragtapaszos képek?? (Nem vagyok fent instán.)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Két körmöm is beszakadt ott, ahol még a körömágyon van a köröm, de már visszareszeltem őket, ezért rövidek most a körmeim :) Rövidebbek, mint a sárga CG-s előző posztban :)

      Törlés
    2. Brrr, bele sem gondolok, kíméld őket.

      Törlés
    3. Nincsenek kímélve így sem, csak újra elkezdtem erősítővel kenegetni :)

      Törlés

Jöhet minden, hideg-meleg, de csak kulturáltan :) Igyekszem mindenki kommentjére válaszolni, de ne haragudj, ha mégsem jött össze :)

a teljes poszt érdekel

Instagram

ciskaságok. Theme by STS.