F.U.N. | Evening gown

Nos lányok, hadd mutassam meg nektek a valaha volt legszebb lila lakkot, ami a készletembe vándorolt... A Nailland oldalát böngészve akadt meg rajta a szemem. Úgy érzem, az utóbbi idők egyik legjobb vételének mondhatom...


2 vékony réteg tökéletesen elég a teljes fedéshez. Fedőlakkot nem feltétlenül igényel, de aki fényesen szereti, annak elkél.
Vannak lakkok, amiknek szüksége van fényre (értsd erős napfény, mesterséges fény), hogy meglássuk benne a holo mivoltát. Nos, neki a szürkeség sem hátrány, hiszen akkor is látható, hogy ő bizony egy holo lakk.
Nem csodálkozom amúgy, hogy a "sötét" szín ellenére miért a tavaly nyári kollekció tagját képezi, hiszen a napfénnyel tökéletes baráti viszonyban vannak.

Bocsássatok meg a mesterséges fényben készült képek minőségéért (no nem mintha a természetes fényben készült képek fényképezős minőséget produkálnának :D _ shame on me _), de egy korábbi bejegyzésemben volt már igény vakus képekre, így gondoltam, miért ne mutathatnám meg őt is vakuval és lámpafénynél, hiszen úgy is csodás.


Napfény 



Vaku

Szürkeség

Lámpa



Minden fényben imádom. Olyan elegáns, tényleg, mint egy estélyi ruha :) Tudvalevő, hogy inkább a világosabb színekért vagyok oda, de ez a lakk olyan szinten különleges számomra, hogy amióta megvan, és épp nem a körmeimen pihen, akkor az üvegét nézegetem. áradozás OFF.

Nektek hogy tetszik?

22 megjegyzés

  1. Te atya ég!!! :O Ez most szíven talált, szerelem első látásra! Valami meseszép! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy nem csak belőlem váltotta ki ezt :D Annyira mesés egy lakk, hogy hihetetlen... :D

      Törlés
  2. Gyönyörű! :) Kár, hogy pont kezdek lejönni a lilákról. Pontosabban nem is lejönni, csak úgy érzem, hogy most elég annyi, amennyim van, nem vágyom újabb lila lakkot beszerezni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem mondom, hogy kihagyhatatlan, főleg, ha már úgy érzed, hogy kicsit sok a lilából :D Nekem viszont alig van (legalábbis így gyorsan fejben átfutva a lakkjaimon), úgyhogy tökéletes vételnek érzem :)

      Törlés
  3. Csak egy szó: csodas ez a lakk, na jó több lett mint egy szó :D de az biztos hogy nagyon gyönyörű :3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D:D Igen, nagyon csodás, és odáig vagyok érte, meg vissza :D

      Törlés
  4. Istenkém, de csodás!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :)))))))))))))))))
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ugye? Nagyon beleszerelmesedtem :D
      Pusszantás! <3

      Törlés
  5. Nagyon tetszik, erre a lakkra már fáj a fogam, amióta az első swatch-okat megláttam, de próbáltam lebeszélni magam róla. Most, a képeid láttán már nem tudok indokot találni arra, hogy miért nem kell nekem. Kell, és kész :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszik, csodás kis lakk, talán a legszebb lila, amit eddig láttam. Nem foglak sem lebeszélni róla, sem rábeszélni, de aki imádja a lila lakkokat, az ezt is imádni fogja :)

      Törlés
  6. Eddig csak a kék kellett, de most elgondolkoztattál. Vetnem rá is egy pillantást, túl szép :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Érdemes élőben egy pillantást vetni rá, hátha mégsem az igazi, de szerintem nem fogsz benne csalódni :)

      Törlés
  7. Tényleg szép, minőségi lakk, de nekem a lila annyira nem kedvenc színem, bár van 1-2 belőle otthon :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem sem kimondottan kedvenc színem lakkok terén a lila, de ez nagyon megfogott :)

      Törlés
    2. Nálam is előfordul, hogy pont egy olyan árnyalat lesz kedvenc, ami alapból nem a kedvenc színem :)

      Törlés
  8. Nagyon szép lakk, én imádom a lilát!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor biztosan tetszene ez is, főleg felkenve! :)

      Törlés
  9. Nekem is a lila a kedvenc színem.^^ Nagyon szép ez a lakk, és tényleg minden fényben gyönyörű. :D Csak az ára tart vissza a vételtől. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az ára tényleg eléggé visszatartó erő, nagy dilemma ez :D

      Törlés
  10. Ó, édes istenem... ritkán lát az ember ilyen szépet *.* Bár az áraikat rettenetesen sokallom, egy ilyen árnyalatra ki tudja, lehet elcsábulnék - de csak szülinapomon :D

    VálaszTörlés

Jöhet minden, hideg-meleg, de csak kulturáltan :) Igyekszem mindenki kommentjére válaszolni, de ne haragudj, ha mégsem jött össze :)

a teljes poszt érdekel

Instagram

ciskaságok. Theme by STS.