Körömápolás Ciska módra


Nos, el kell, hogy mondjam, az én körömápolási módszerem nem tartalmaz túl sok terméket meg lépést, viszont volt erre a posztra vonatkozó kérés még a nyereményjátéknál, úgyhogy gondoltam, ha már úgyis a körömápolós posztok korszakát éljük, még egy belefér. (a körmös képeim a tegnapi állapotot mutatják, úgyhogy friss az "élmény") Persze azért tegnap "biztos, ami biztos" alapon tartottam egy mini közvélemény-kutatást a blog fb oldalán, hogy tuti érdekel-e valakit.

Nem tudom, hogy pusztán szerencsés vagyok, jó géneket örököltem, vagy esetleg tényleg ennyire hatásos a módszerem (nyilván millió meg egy ember használja ugyanezeket a termékeket, de értitek.), de az esetek többségében nyugodtan mutogathatom a kezem bárkinek, anélkül, hogy elborzadna, télen sem szárad ki úgy, hogy egy brutál zsíros krém állandóan a táskámban kukucskálva várja, hogy félpercenként felkenjem. Az én bőrömnek is vannak amúgy viszonylag rossz napjai, hetei, de ezekben a rossz időszakokban is ugyanezeket használom, nincs külön vészhelyzeti megoldás.



  1. Az első legfontosabb termék számomra a körömreszelő, anélkül egy tapodtat se, de a körömápoláshoz hozzátartozik a formázás is. Szerencsés helyzetben vagyok, viszonylag gyorsan nőnek a körmeim és ritkán törnek, így legtöbbször akkor kell csak elővennem, ha új formát szeretnék a körmeimnek adni. A fekete, erős reszelővel szemben levő oldalt szoktam még használni, az viszonylag gyengéd reszelő, csak utóformázáshoz van rá szükség általában.
  2. A második termék, áttérve a bőrre, egy nagyon zsíros, viaszos krém, amit pár naponta esténként szoktam felkenni, mivel ugye nagyon nehéz termék, ezért éjjel van bőven ideje beszívódni (eddig még nem kentem bele a takaróba). Nagyon tömény illata van egyébként, már-már túlzottan mű vanília.
  3. A harmadik szintén krém, vagyis ugye testvaj, de napközben teljesen jó használni, viszonylag gyorsan beszívódik, és másra amúgy sem igazán használom, így erre a célra pedig tökéletes. És az illata is szuper.
  4. Az utolsó lépés pedig a körömerősítő. Még nyáron kezdtem el használni ezt az Eveline 8in1 ápolót, előtte még próbáltam a Miss Sporty kalciumos, E-vitaminos kétfázisú körömerősítőjét (bevált, de valamiért nem vettem újra). Ez a második üvegem az Eveline-ből, volt egy kis időszak, amikor nem használtam körömerősítőt, de igyekszem újra rendszeresíteni. Alapként és alap alá is szoktam használni, lakktól függően.


És íme, a körmeim. Viszonylag sárgásak, leginkább a gyűrűsujjamnál látszik, de próbáltam már többféle módszert, egyik sem volt az igazi. De lássuk be, lehetne ennél rosszabb is. Pucéran amúgy ritkán vannak a körmeim, úgyhogy nem feltűnő, de azért valljuk be, mindenki örülne csodaszép természetes, rózsaszín körmöknek. Látszik, hogy vannak hibák (sőt, segítek, Jobb egérgomb, Kép megnyitása új lapon _ így még jobban látjátok elvileg a bőröm), de ennél jobb állapotra nem tudom hozni a bőröm sajnos.



Amiről nem esett szó, az a belső rásegítés. Amit "elsőként" tehetünk, az a megfelelő mennyiségű folyadék (csap-, és ásványvíz) fogyasztása, ez leginkább a munkahelyemen teljesül, de itthon nem igazán jut eszembe inni sajnos. Tudom, hülyeségnek hangzik, de elfelejtek inni.
Vitaminokat nem szedek. Egyetlen egyszer szedtem 30 napig, aztán abba is hagytam, mert hülyeségnek éreztem, viszont ettől természetesen másnak még beválhat.
A táplálkozás nálam nem a legmegfelelőbb irányban halad, de igyekszem rengeteg gyümölcsöt és zöldséget (nyersen, főzelékként, levesben) enni.

Összességében a véleményem annyi, hogy ha a bőrünkre csak fele annyi időt fordítunk, mint a lakkozásra, akkor is meg fogja hálálni a dolgot - nem azonnal, de látható lesz a változás, javulás.

Azt hiszem, semmit nem hagytam ki, ha esetleg mégis, akkor szóljatok :)
Szóval ennyi lett volna. Egyáltalán nincs benne semmi különleges, sőt párszáz forintos (mindegyik kevesebb, mint egy ezres) termékekről volt szó, úgyhogy érdemes esélyt adni nekik, de nem mondom, hogy ez mindenkinél elegendő lesz majd. De NEKEM teljes mértékben tökéletes.


6 megjegyzés

  1. Odatettem a saját kezem a tied mellé, hát, nagyon fájdalmas volt :D:D Bár nekem is ilyenek lennének a körmeim, ehelyett tepsik és görbék :( :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D Vannak bizonyos beállítások, amikben az én ujjaim sem egyenesek, sőt a körmeim sem nőnek egyenesen :D De azt nem tudom, hogy kinek a kezeit örököltem, mert se anyunak, se apunak nem ilyen :D

      Törlés
  2. Rajongok az Eveline körömerősítőért, bár én a gyémántos változatát használom. A körömreszelő pedig alap felszerelése a táskámnak is, hiszen balesetek mindig történhetnek :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem eddig eszembe sem jutott másikat kipróbálni, no nem azért, mert nincs kedvem újítani, csak ezután nyúlok a Rossmannban automatikusan :DD
      Nagyon ritka, ha nincs nálam reszelő, de általában pont akkor lenne rá szükség :D

      Törlés
  3. Ez a minimum ápolás :) Szerencsés vagy a körmeiddel, egyáltalán nem sárga a körmöd, már egy állandóan lakkozóéhoz képest.
    Nálam körömágyolaj van, Eveline szintén és nagyon sokat krémezek.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) Akkor a tiéd sem több lépés, mint az enyém :) Így van, szerencsére elég minimális ápolást igényelnek, de ebből igyekszem kihozni a maximumot :)

      Törlés

Jöhet minden, hideg-meleg, de csak kulturáltan :) Igyekszem mindenki kommentjére válaszolni, de ne haragudj, ha mégsem jött össze :)

a teljes poszt érdekel

Instagram

ciskaságok. Theme by STS.