BPS | Thermo lakk

Nem terveztem mára bejegyzést, de mivel végül így 800. alkalommal újra befotóztam a mai bejegyzésben szereplő lakkot, gondoltam, kerüljön ki, hadd ne kelljen tovább kerülgetnem. Egyszerűen elég a büdös lakkokból. Igen, ő is a BPS kínálatából van.



Egyébként lakk állaga van, nem úgy, mint az előző hasonlóan vacak szagúnak, és nem is olyan erőteljes a szaga, de jobban belengi a környezetét, mint a másik. Két rétegben fed, az ecsettel jól lehet irányítani magát a lakkot, a száradás normál sebességen zajlik, de a bejegyzésben van felette gyorsszárító fedő.


Sajnos a hideg-meleg közti átmenet alig látszik, élőben talán egy picivel jobban, pedig a webshopban elég jelentős színkülönbség van a promofotókon. Melegben világos, néhol mentás, hidegben pedig kékes-lilás árnyalatot ölt magára, de nem egy szemet kiszúróan színváltós "csoda". 



Csalódott vagyok és nem is ajánlom sem ezt, sem az előző lakkot megvételre, amint befotóztam, mostam is le (mindkettőt), nincs arra szükségem, hogy egy esetlegesen plusz, nem oda illő összetevőtől, vagy csak úgy bármi bajom legyen. Hiába ügyeltem arra, hogy ne menjen a bőrömre, egyszerűen úgy éreztem, hogy ha nem mosom le gyorsan a körmeimről, akkor megbolondulok.

Aki mégis meg szeretné rendelni, annak itt a link meg a kuponkód is, és remélem, szerencsével is jártok, de az előző lakkal nem csak én fürödtem be, az egyik fb-s csoportban egy másik csajszi is eszméletlenül büdi lakkot kapott az előző típusból, úgyhogy szerintem ez nem csak 1-1 üvegre jellemző, hanem az egész készletükre.

http://www.bornprettystore.com/bottle-thermal-nail-polish-color-changing-polish-purple-blue-wb170-p-23665.html

4 megjegyzés

  1. Az alapszíne nem rossz, én nem látom a "színváltás", de betudható annak is, hogy vaksi vagyok :) BPS-től csak a nyomdalakkot venném meg, semmi egyéb más lakkot.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát, körülbelül egy fél árnyalatnyi különbség van, úgyhogy nem a te "hibád", hogy nem látod, ami nincs... :D

      Törlés
  2. Szép ez a lakk, de megértem a berzenkedésed. Van pár CR Cairuo kínás lakkom, nagyon szépek, nélkülözhetetlen színek lennének, de annyira fertelmes szaguk van, hogy nem szívesen dolgozok velük.
    A színváltós hatásból tényleg nem sok látszik, viszont elég intenzív a pigmentáltsága ennek a lakknak.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó, nem. Ha még csak büdös lakkszaga lenne... Ennek is szemétszaga van :(

      Törlés

Jöhet minden, hideg-meleg, de csak kulturáltan :) Igyekszem mindenki kommentjére válaszolni, de ne haragudj, ha mégsem jött össze :)

a teljes poszt érdekel

Instagram

ciskaságok. Theme by STS.