Körömnapló | 2. Frissített körömápolás


Még tavaly márciusban volt egy, az én körömápolási rutinomról szóló bejegyzésem, decemberben pedig a Diamond Nails-től tesztelésre kapott japán manikűr készletről írtam, most pedig úgy döntöttem, hogy egybegyúrom a kettőt, és a körömápolás ezentúl a Körömnapló bejegyzésekhez fog tartozni, a japán manikűr szett pedig beépült a körömápolásomba, így tökéletes összeolvadt a két bejegyzéstípus.
Ahogy anno is írtam, az én körömápolási rutinom nem nagy extra, nincs benne semmi, amivel újra feltalálnám a spanyolviaszt, egyszerűen csak egy kis útmutató lehet azok számára, akik épp most szeretnének valami rendszert kialakítani a körömápolásukhoz. A tavaly márciusi bejegyzésben szintén 4 termék kapott helyet, azonban csak egyetlen termék maradt állandó, a másik 3-at leváltottam - jó, a reszelőt nem nehéz leváltani egy másik reszelővel :D



  1. A Diamond Nails japán manikűr szettről itt olvashattok bővebben, konkrétan vele kezdődött ez az egész Körömnapló, amivel igyekszem majd bizonyos időközönként jelentkezni. Nem vittem eddig túlzásba a használatát, ugyanis az első 1-2 használat után kétszer is sikerült betörnöm/beszakítanom 1-1 körmöm (igen, valóban én voltam a bűnös, és a teafilteres-ragasztós módszerrel próbáltam őket megmenteni), magát a készletet pedig szeretem úgy használni, ha minden egyes körmömön végig tudok vele menni. A többi körmömnek egyébként semmi baja nem esett, a körömformám azért változott, mert nem akartam, hogy az 1-1 betört köröm magányosan más formát "élvezzen", szóval a készlet egyébként nagyon jól "tette a dolgát".
  2. Az Eveline8in1 az a termék, amit már lassan 2 éve használok, most nemrég tartottam pár hónap szünetet - elfogyott és nem vettem újra, viszont múlt hónapban ismét sikerült egyet beszereznem, bár nem kúraszerűen használom, hanem manikűrök alá alapként. Amikor úgy érzem, hogy már túlzottan erősek (vagy inkább kemények) a körmeim, olyankor elhagyom egy kis időre a használatát.
  3. A Zoya goes pretty sheavajról nemrég olvashattatok nálam a blogon, nagyon szuper terméknek tartom, és nagyon jól ápolja a bőrt és szinten tartja az elért állapotot. Napközben vékonyan kenve, este pedig kicsit vastagabban viszem fel.
  4. A körömreszelő pedig elmaradhatatlan része a körömápolásnak, és a körömformázásnak (apropó, a későbbi körömformázásos részek, ha lesznek ilyenek, szintén a Körömnapló bejegyzésekhez tartoznak majd). Ha vágom, akkor a felső réteg elválik a körmömtől, a reszeléssel viszont szerencsére ilyen gond nincs, nem törik, lemezesedik a körmöm.

A japán manikűr és shea vaj használata utáni állapot (igen, van még min "javítani"):



Nektek is szokott frissülni a körömápolási rutinotok, vagy régóta ugyanazokkal a termékekkel és módszerrel gondozzátok őket?

14 megjegyzés

  1. Már én is reszelem a körmöm, végre bementem egy körmös boltba és vettem durva reszelőt, imádom, nem is értem, eddig hogy nem reszeltem?? A sarkokat meg szoktam igazítani másik reszelővel, ami finomabb. Eveline-t én akkor vettem, amikor lemezes volt a körmöm, már nem kell, de nagyon bevált akkor! A bőrt olajozni szoktam és minden lakkozásnál tologatom, ez nem változott.
    Nagyon jól áll neked ez a forma, szépek a körmeid!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy beválik a reszelés! Nekem pont a vágástól lemezesedett korábban, ahogy fokozatosan áttértem a reszelésre, és elkezdtem körömerősítőket használni, megszűnt ez a probléma :) Az olajozásról másoknál is olvastam/hallottam, hogy beválik, de még mindig nem vettem rá magam, hogy kifejezetten erre a célra valami jól működő olajat vegyek, addig pedig a ZGP-ben található kókuszolajjal is megelégszem :D
      Köszönöm szépen, sajnos egyik nap sikerült letörnöm a kisujjam körméből egy kicsit, így a többit is formára reszeltem, hogy ne legyen olyan eltérőek, ha már a hosszuk nem egyforma :D

      Törlés
    2. Olvastam hogy az üvegreszelő a legjobb..én még nem próbáltam,de veszek egyet ha jobb mint a sima reszelő csak ezt fogom használni. Te próbáltad már Ciska???

      Törlés
    3. Nem, még nem próbáltam, de egyébként engem is érdekel, hogy milyen lehet :D

      Törlés
  2. Tuti eltörném, amilyen kétbalkéz vagyok :) Az is rövidítésre van? Különböző erősségűek?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én sajnos nem tudom, ennyire nem ástam bele magam, de érdekelne, hogy Ági mit tud :D

      Törlés
    2. Hát mindenfelé körömre jó, van erősebb szemcsés is. Állítólag a Müllerben kapható nagyon szuper, lemezes körömre különösen javasolt. Ha leesik akkor annyi :)
      Engem azért is érdekel, mert olvastam,hogy visszareszeles után nem maradt érdes a köröm elé.

      Törlés
    3. Köröm éle. Bocsi de telóról írok ;)

      Törlés
    4. Jól hangzik, kivéve a leesős részt :D

      Törlés
    5. Én rettenetesen béna vagyok :( Minden de tényleg minden kiesik a kezemből,a lakkok rendszeresen,szerintem ez is leesne :/ :D Legutóbb a fényképező obija esett ki a kezemből :D :D

      Törlés
    6. Igen, én Müllerest használok, nekem nagyon bejött! A legfinomabb szemcséjűt érdemes tapasztalatom szerint megvenni, évek óta használom. Persze ha többet akarok rövidíteni a körmökön csipesszel szoktam vágni. Szerencsére sosem ejtettem le, így töréspróba nem történt..

      Törlés
  3. Én nem túl rég változtattam a rutinomon kicsit, mert elkapott a gépszíj a bőrvágó ollóval kapcsolatban és az utóbbi időben kezdtem újra rákapni. (évekkel ezelőtt voltam már ollófüggő, most is ez a veszély fenyegetett már)
    Az ollót teljesen elhagytam most, és a kedvenc fém bőrfeltoló kaparómat is kiiktattam.

    Szoktam időnként változtatni, főleg, ha új ápolószerek vannak a láthatáron. Nagyon szeretem ezeket a bejegyzéseidet, tele vannak hasznos információkkal, ötletekkel :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem szerencsére nincs olyan kisollóm, ami alkalmas lenne ilyen területek vagdosására, úgyhogy ez a veszély nem fenyeget, bár régebben volt csipeszem, na azzal én is elbíbelődtem egy csomót, de 'szerencsére' eltűnt. :D
      Örülök, hogy hasznosnak találod! :)

      Törlés
  4. Jó ideje nem változtattam ezen a rutinon. A körömágybőr ápolására szolgáló olajokkal, krémekkel szoktam kísérletezni, a többi állandó azóta, mióta a japán manikűrt használom, az pedig már több, mint másfél éve. A lemezesedés ellen úgy tűnik, hogy az igazi megoldás furcsa módon a hegyes körömforma lett. A kockának sajnos begörbül a sarka, számomra gusztustalan módon, és annyira, hogy a felső réteg reped, így sajnos azzal a formával nem tudom megnöveszteni. :-7

    VálaszTörlés

Jöhet minden, hideg-meleg, de csak kulturáltan :) Igyekszem mindenki kommentjére válaszolni, de ne haragudj, ha mégsem jött össze :)

a teljes poszt érdekel

Instagram

ciskaságok. Theme by STS.