AVON | BE FUN edt


Ha pöttyök, meg színek kavalkádja tárul elénk, az valóban FUN. Nos, valószínűleg így lehettek az Avonnál is, mikor megalkották magát a parfümöt és a szupercuki-szuperszínes csomagolást, legalábbis az utóbbi szerintem az emberek többségét felvidítja. "Sajnos" az ilyen vidám termékeknek én nehezen állok ellen, így nagyon örülök, hogy az Avonnak köszönhetően kipróbálhattam ezt a parfümöt.

Az üvegcse, hasonlóan a dobozhoz, pöttyös díszítést kapott, ami bár szintén egyszerű, mint a Silky Soft Musk esetében, ám ez számomra most sokkal inkább egyben van, nem is kell rá több díszítés, és a narancs kupak is szuperül illik szerintem az összképbe. Bár még mindig kitartok amellett, hogy nem szabad, hogy a doboz meg az üveg legyen a mérvadó egy parfüm vagy kölni esetében, de azért mégsem elhanyagolható tényező. A kupak szerencsére nem a lejárós fajta, így nyugodtan nevezhetjük táskakompatibilisnek. Nagyon tetszik, hogy a szórófej csövén van rajta az AVON felirat, gondolom műanyagból, vagy esetleg valami gumis anyagból. Nagyot dob a FUN érzésen, kicsit "gyerekes", de mégsem, mondom, nekem külsőleg nagyon egyben van. Számomra különlegessé teszi, sehol máshol nem láttam még ilyen megoldást, a gyermeki énem odavan ezért a megoldásért. Igazából szerelmes vagyok az üvegbe :D 




No de, hogy magáról az illatról is szót ejtsek, először is következzen a termék leírása az Avon webshopjából:

"Engedd, hogy személyiséged vicces oldala törjön elő, ebben segít a tündöklő körtének, a fréziának és az ámbrának ez a szuper elegye. Fejezd ki magad... Legyél vicces!
ILLATKATEGÓRIA:
virágos-gyümölcsös-zöld
FŐBB ILLATJEGYEI:
tündöklő körte
frézia
ámbra"

Igazából elsőre nem igazán értettem, hogy hogyan lehet egy parfümnek zöld illata, de megszagolva, magamra fújva valóban ez az egyik, amit leginkább érzek. Zöld, igen. Kicsit virágos, kicsit valóban körtés, de leginkább zöld. Eleinte elég erőteljes illata van, majd ahogy az illatfelhő csillapodik, egy kicsit lágyabb, virágosabb, ezzel együtt gyümölcsös illat marad hátra - nem konkrétan körte, de határozottan gyümölcsös, első illatolásra még a görögdinnye is eszembe jutott. A bőrömre fújva körülbelül 3-4 órán át marad érezhető, viszont a ruháimon még napokkal később is lehet érezni. Ez a gyümölcsös-virágos illatkavalkád tényleg feldobja az ember napját, a nap bármely szakában remek választás lehet. Hétköznapokra, összejövetelekre, suliba egyaránt tökéletes lehet, ez a parfüm a mókát, a vidámságot hivatott felerősíteni (vagy előcsalogatni) az ember lányában. Az édes illatok mellett ez a másik kedvencem, szóval nálam eléggé betalált ez az illatkombináció -a zölddel, virággal és gyümölccsel együtt.



Mindent összevetve, engem nem zavar, hogy esetleg naponta 2-szer kerül a kezem ügyébe, ez számomra tipikusan az a parfüm, ami megéri ezt a "fáradtságot", és így minimum 2-szer is láthatjuk a cuki csomagolást. :)

Az áprilisi katalógusban jelenleg 1399 Ft-os áron találjátok meg (a webshopban itt), egyébként 2799 Ft-os áron lehet hozzájutni, mindezért 50 ml-t kapunk.


2 megjegyzés

  1. Anyukám is megrendelte, és én is gondolkodtam rajta, de nagyon tetszik még a Be romantic változat is :) Tényleg kellemes kis illat, jó kis citrusos!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na én citrust nem érzek benne egyáltalán, de ahány orr és bőr, annyi illat :D Ez egy új mondás. :D

      Törlés

Jöhet minden, hideg-meleg, de csak kulturáltan :) Igyekszem mindenki kommentjére válaszolni, de ne haragudj, ha mégsem jött össze :)

a teljes poszt érdekel

Instagram

ciskaságok. Theme by STS.