BPS | Qgirl-058


Nagyon szeretem a Born Pretty Store-os nyomdalemezeket, aranyos és érdekes mintákat is egyaránt megtalálunk náluk, így az én készletemben is megtalálható már pár lemez tőlük. Viszont ilyen Qgirl lemezem még nem volt, így nem tudtam, milyen minőségre számíthatok, de a rózsaminta nagyon tetszett, úgyhogy őt is beválasztottam a tesztcsomagba.
A lemez fehér tasakban érkezik, azon belül is egy fehér lapra van ráillesztve, ami nem csúszik ki a tasakból, így a lemez sem tud kicsusszanni. Mint a többi lemeznél, itt is egy kék fólia védi magát a terméket.


Mint ahogy feljebb is írtam, a rózsaminta miatt választottam ezt a lemezt, viszont az alsó 3 minta is elég érdekes. A jobb felső minta annyira nem jön be, mégis vele és a rózsákkal láthattok majd alul egy manikűrt, a három kisebb mintát egyelőre még nem kombináltam manikűrbe.

A swatchokat a Lora fekete lakkjával készítettem, ami nyomdázásra valóban kiválóan alkalmas. Viszont undorítóan büdös, nálam lekörözi a MdU nyomdalakkokat, azokkal simán ellennék hetekig akár egy szobában bezárva, de ez valami botrányos. Na mindegy, tudtam, hogy büdi lesz, meg 290 Ft-ért nem sír a szám... :D


A manikűrhöz alapként a Bourjois Chair et tendre és a BPS Holo #23 lakkokat használtam, és velük is nyomdáztam az ellenkező alapokra. :) Bár örülnék, ha a holo lakk kicsit erőteljesebb színét mutatná, de így is elégedett voltam a végeredménnyel.



Összességében ajánlani tudom a lemezkét, annak, aki szereti a rózsamintát meg a különféle kacskaringós, íves motívumokat.

Ha tetszett a lemez, az alábbi linken megtaláljátok :
http://www.bornprettystore.com/nail-stamping-template-image-plate-rose-hollow-triangle-qgirl-p-23796.html

A kuponkód pedig 10% kedvezményre jogosít a rendelés végösszegéből.


Nektek hogy tetszik ez a lemez?

8 megjegyzés

  1. Mondtam ugye, hogy a nude Bourjois-val lehet nyomdázni! :) Nagyon szép manikűr. De a BPS holo továbbra sem győzött meg. Az AEnglandok nyomdázásnál is jobban teljesítenek!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, igen, még utána ki is próbáltam :)
      Nekem az A-England lakkok nem igazán a szívem csücskei, kissé unalmasnak tartom őket, persze ezzel nem azt mondom, h a BPS egy tyűűű de király márka, de egyébként a meglévő AE lakkjaimat szoktam én is nyomdázásra használni :)

      Törlés
  2. Gyönyörű szép lett a manikűr! Imádom a rózsamintát, megnézem magamnak ezt a lemezkét:) :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! :) Én is odavagyok a rózsamintáért (az egyetlen, amiben szeretem a rózsát, maga az élő virág sem a kedvencem, illatban sem kedvelem különösebben), de még mindig keresem A TÖKÉLETESET. :D

      Törlés
  3. nagyon szép lett a manikűröd, nekem nagyon tetszik :)

    VálaszTörlés
  4. Szép a manikűr! Van pár BPS lemezem, olyan 10 körül, de a kicsiket annyira nem szeretem, csak kemény nyomdázóval tudom felvenni a mintát vagy fémes lakkal tudom őket használni. Azért elborzaszt, hogy van valami, ami az MdU-nál is büdösebb, én a szaga miatt nem vettem újra az MdU-t, amikor elfogyott.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát, nem azt mondom, hogy büdösebb, de más, és megszokhatatlan. A MdU lakkokat meg tudtam szokni, de ez... Áh. :D

      Törlés
  5. Maga a paletta annyira nem tetszik, a manikűröd viszont igen. :)

    VálaszTörlés

Jöhet minden, hideg-meleg, de csak kulturáltan :) Igyekszem mindenki kommentjére válaszolni, de ne haragudj, ha mégsem jött össze :)

a teljes poszt érdekel

Instagram

ciskaságok. Theme by STS.