AVON | Mélyhidratáló testápoló


Sajnos egy ideje én is azok táborát erősítem, akik a hűvösebb idő beálltával egyre szárazabb bőrrel rendelkeznek. Mondjuk ez sokszor annak is köszönhető, hogy a kinti hőmérséklet csökkenésével egyre melegebb vízzel zuhanyzom, így még egy igazán jó tusfürdő sem tud sokszor segíteni, a meleg  (sokszor forró) víz nagyon kiszárítja a bőröm. Épp ezért jön jól egy hatásos testápoló, ami segít megelőzni azt, hogy ne vakarjam le a nagyon száraz területekről a bőrömet...

Amit a testápoló ígér:
Mélytápláló testápoló mandulaolajjal. Gyorsan beszívódó formulája segít mélyen táplálni bőrödet, javítani annak állapotán, valamint ellenállhatatlanul puhává és ragyogóvá varázsolja azt.

JELLEMZŐI:
  • mandulaolajnak köszönhetően mélyen táplál
  • az omega 3-nak köszönhetően erősíti a bőr védőrétegét
  • vitaminokat és ásványi anyagokat tartalmaz


Amit én tapasztaltam:
Bevallom őszintén, az a típus vagyok, aki elfelejti a testápolózást, meg macerának tartja, pedig alig pár perccel növeli meg a fürdőszobában eltöltött időt. Mikor megérkezett ez a testápoló, kipróbáltam a kézfejemen, és eléggé meggyőzőnek tűnt - nem volt egyáltalán nehéz a bőrömnek, nagyon hamar beszívódott-, így alig vártam az esti zuhanyzást, hogy utána a szárazabb területeken is bevethessem. Meg kell, hogy mondjam, egyáltalán nem csalódtam. Valóban nagyon hamar beszívódik és nem marad utána zsíros érzés, nem tapadt rám sem ruha, sem takaró a használat utána. Hogy valóban mélyen hidratál-e, nem tudom, egyszer viszont valóban tovább volt rajtam 24 óránál (melegvizes vezetékek cseréje folyt napokig, és egy idő után besokalltam attól, hogy a tűzhelyen melegítek magamnak vizet, hogy azzal 'zuhanyozzak' a hideg fürdőszobában...), ugyanolyan puha maradt a bőröm, nem viszketett, nem hámlott, úgyhogy nekem bevált, legalábbis a kezdeti hűvös időben jól teljesít, hogy a valóban hideg, téli időszakban mennyire lesz jó társ, azt majd a későbbiekben kiderül. Már csak az lenne a jó, hogy ne tartsam macerának a testápolózást...


Az októberi katalógusban 999 Ft-ért található meg, és 250 ml-t tartalmas a tubus.

Megjegyzés küldése

Jöhet minden, hideg-meleg, de csak kulturáltan :) Igyekszem mindenki kommentjére válaszolni, de ne haragudj, ha mégsem jött össze :)

a teljes poszt érdekel

Instagram

ciskaságok. Theme by STS.