Illatoló | Avon - Life for Her


Mindig nagy lelkesedéssel várom az újabb Avon parfüm kreációkat, nekem eddig még sosem tűnt egyik sem egyformának, mindben találtam valami kellemes, szeretnivaló tulajdonságot, ami miatt szívesen viselem. Mostanában a virágos illatok azok, amik nagyon könnyen elcsábítanak, és tudom, hogy ősz van (ha muszáj lenne őszi illatot választani, akkor az a Christian LaCroix Nuit lenne, évek óta ácsingózom iránta), de nekem nem feltétlenül fontos, hogy olyan parfümöket viseljek, amik az adott évszaknak megfelelőek, egyszerűen a lényeg, hogy olyan illat legyen rajtam, amivel azonosulni tudok. Viszont a Life elsősorban a neve miatt tetszett meg, hiába virágos illat.


Amit írnak róla:
Vidám új illatkreáció, melyeket Kenzo Takada nemzetközi illat- és divattervező KIZÁRÓLAG AZ AVON SZÁMÁRA álmodott meg! Luxus, virágos illat, mely az írisz eleganciáját ötvözi a vízililiommal és az ibolyával, így egy olyan egyedi illatkombinációt hoz létre, melyet Neked is meg kell tapasztalnod személyesen.Éld meg az élet szépségét!
ILLATKATEGÓRIA: virágos-fás
FŐBB ILLATJEGYEI: vízililiom, ibolya, írisz


Amit én gondolok róla:
Külső:
Egyszerű dobozkát kapott, semmi extra, piros alapon a márka és a parfüm neve, a doboz fehér részét pedig nyomott mintával a parfüm kupakjának mintája díszíti. A mintázat tetszik, de a doboz alapján nem választanám - nem hiába mondják, hogy ne a borítóról ítéljük meg a könyvet :)
A parfüm üvege szerintem igazán különleges. A kupak habár műanyag, nagyon mutatós, szépen kialakított, a leírás szerint ibolyát formáz. A parfüm üvege masszív, a kupak jól záródik, mindenesetre így magában nem dobnám a táskába, félnék, hogy sérül a kupak. Dobozostól viszont semmi akadály, bár ekkora parfümöket  én személy szerint nem cipelek magammal, inkább valami laposabb, vagy kisebb üveggel rendelkező darab lapul általában a táskámban.


Belső:
Első benyomás:
Alapvetően egy valóban üde (mondhatni élettel teli), virágos illatra számítottam, viszont a doboz kibontásakor megcsapott egy leginkább tisztaságra, szappanra emlékeztető illat - ami egy arcradírnál pozitívum is lehet akár, az egy parfümnél nem feltétlenül... A csuklómra fújva is ugyanezt éreztem, nem ezt vártam, őszintén szólva, egészen csalódott lettem. A ruhámra fújva viszont kevésbé szappanos illat, inkább egy enyhe virágos, ami sokkal jobban tetszik, fura, hogy a bőrömön mennyire másképp viselkedik, én szeretek magamra is fújni belőle, nyakra, csuklóra egyaránt, de ez így felejtős. Sokáig érződik, legalábbis, ha rajtam egy parfüm kibír 5-6 órát, akkor már azt mondhatom, hogy jól teljesít, de jelen pillanatban nem tudom, hogy ennek örülök-e, vagy sem.

Kicsivel több, mint héttel később:
Nem, sajnos még mindig nem lehet szerelemnek nevezni a kapcsolatot, ami kialakult - vagy leginkább nem alakult ki semmi. Esküszöm, én próbáltam megszeretni, mindennap őt fújtam magamra, és habár negatív dolgot nem tudok róla jelenleg nyilatkozni, egyszerűen nem tudtam élvezni ezt a fajta "életet"... Tulajdonképpen ebben nincs semmi rossz, hiszen nem minden parfüm válik be mindenkinek, csak én most ez annyira akartam imádni, és még sosem volt korábban efféle csalódásom az Avon parfümökkel kapcsolatban és ez kissé lelomboz. 


Fogom viselni persze, mert ruhára és nem a bőrömre fújva tényleg előtérbe kerülnek a virágos jegyek, legalábbis a "szappanillat" szerencsére háttérbe szorul. Mindenesetre itt is, mint mindig, csak azt tudom javasolni, hogy vásárlás előtt próbáljátok ki valakinél, hogy biztosra menjetek.

Az októberi katalógusban most 6999 Ft-os áron tudjátok megvásárolni, teljes áron 8999 Ft-ba kerül, és 50 ml-es kiszerelésben kapható.

Előző AVON Illatolók:

4 megjegyzés

  1. Hát igen, kb. ugyanezt érzem én is. Majd írok róla hamarosan, még fújkálom egyelőre, aztán meglátjuk...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Fújkálhatnám kifogyásig, szerintem mostanában nem változik meg a véleményem. Lehet, hogy máskor másképp gondolnám, volt már úgy, hogy amit nem szerettem, egyszer csak kedvenc lett, de ennél egyelőre ez a változás nem állt be. Majd ha igen, frissítem a posztot :)

      Törlés
  2. Akkor jó, hogy nem rendeltem meg...Mondjuk most amúgy is nagy a szerelem a múltkor megszerzett Secret Fantasy Wonderland-del ^_^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Senkit nem akarok róla lebeszélni, hiszen másképp működhet pl. a te bőrödön, mint az enyémen, csak nekem nem vált be :)

      Törlés

Jöhet minden, hideg-meleg, de csak kulturáltan :) Igyekszem mindenki kommentjére válaszolni, de ne haragudj, ha mégsem jött össze :)

a teljes poszt érdekel

Instagram

ciskaságok. Theme by STS.