Harunouta | BPY31


Szerencsére hihetetlenül kreatív vagyok, már ami a posztok címét illeti, de nézzétek el nekem, valahogy alkotni könnyebb. Nemrég érkezett két csomagom, egy a born pretty store-tól és egy pedig a harunoutától, a mai bejegyzésben ez utóbbi csomag egyik darabját fogom nektek megmutatni és persze azt, amit készítettem vele, illetve, ha készítek majd a másik mintával, akkor kiegészítem vele a bejegyzést.

Ennek a vizes matricának a színei, mintázata engem még kicsit a nyáriasabb időre emlékeztet, és nem is bánom, hogy most érkezett meg, mert habár már ősz vége felé járunk, ismét kellemesebb az időjárás. Az íven kétféle minta van, az egyik cikkcakkos(nyomdás)-leveles, a másikon pedig piros-zöld leveleket, és szintén nyomdázásra emlékeztető mintát találunk.


Én a cikkcakkos mintával készítettem most manikűrt. A matrica alá fehér lakkot kentem, a többi körmömre pedig essence zöld és fehér lakkok kerültek (I feel good és wild white ways). Tudom, a zöld nem kimondottan illik a matricán levő levelek zöldjéhez, de nekem a manikűrön belül egészen tetszett. A középső ujjamon nem a teljes körömre került a matrica, és a végéhez pedig egy díszítőcsíkot illesztettem, ami nem teljesen ezüst, kicsit zöldes árnyalatú, de sajnos annyira nem észrevehető, na meg holografikus is kicsit :) A két körmömre bőven elég volt egyébként így egyetlen körömre való minta is, mivel elég nagyok alapból a minták, a körmeim meg épp minik, szóval rövid körműeknek ez az ív viszonylag elég sokáig kitarthat.



IDE kattintva találjátok meg a matricákat, a FRAT300 kóddal pedig 2000JPY feletti rendelésnél 300JPY kedvezményt kaptok. :)

Nektek hogy tetszenek a minták? Zavarna titeket, ha ősszel, vagy netán télen kellene ilyen mintázatú és színű körmöket viselnetek?

4 megjegyzés

  1. Nálam már tél van, ami a manikűröket illeti, olyan hideg volt a napokban. Most meg enyhül, 10 fok. Szép a manikűr!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Itt szerencsére nagyon szép idő van mostanában, 10-15 fok napközben, úgyhogy a télnek jelenleg se híre, se hamva :)

      Törlés
  2. Szerintem szép lett! (-: Engem nem zavar az ilyen minta, bár én nem igazán vagyok évszakok szerinti lakkozó. (-:

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! :) Nálam változó, van, hogy muszáj az időjáráshoz, évszakhoz lakkoznom, máskor meg totálisan nem érdekel, csak kenem, ami épp tetszik. (:

      Törlés

Jöhet minden, hideg-meleg, de csak kulturáltan :) Igyekszem mindenki kommentjére válaszolni, de ne haragudj, ha mégsem jött össze :)

a teljes poszt érdekel

Instagram

ciskaságok. Theme by STS.