AVON | Pure


Mindig azt írom, hogy a lakkok és a rúzsok, vagy a lakkok és a parfümök a gyengéim, holott ez nem igaz, mindhárom fontos szerepet tölt be a mindennapjaimban. Ahogy lakkokból és rúzsokból, néha parfümökből is jólesik egy-egy olyan típus, ami nem feltűnő, nem csapja meg az embert, de mégis ott van, kellemesen lengi be a levegőt, amolyan észrevétlenül kúszik be az ember orrába. Nos, én valami ilyesmit vártam ettől a kölnitől, hogy valóban teljesíti-e ezt a kicsike elvárást, tovább olvasva kiderül.


Amit írnak róla:
Modern friss-virágos kompozíció, mely olyan érzést kelt, mintha a második bőröd lenne. A fréziavirág és a lonc friss illatjegyeivel alkottuk meg, melyek lágyan keverednek a barackos fehér tea és a tavaszi gyöngyvirág finom légiességével. Mint egy fuvallatnyi friss levegő...
ILLATKATEGÓRIA: friss-virágos
FŐBB ILLATJEGYEI: barackos tea, frézia, lonc
  • fejillat: frézia, tiszta aldehidek, barackos fehér tea
  • szívillat: lonc, gyöngyvirág, vízililiom
  • alapillat: pézsma, szantálfa, vanília

A doboza teljesen letisztult, fehér alapon kék felirat, és az üveg is ugyanezt a vonalat viszi tovább, semmi felesleges dísz. Az üveg maga lapított, a kupak jól záródik (a katalógusban egyébként átlátszó a kupak, nekem úgy jobban tetszik egy kicsivel), abszolút táskabarát - nekem jelenleg valóban ez van a táskámban. 


Számomra kicsit virágos, kicsit vaníliás, konkrét illatokat nem tudok teljesen kiérezni belőle, viszont tényleg tiszta illat. Nem tisztaság, semmi szappanos nincs benne, kicsit olyan, mintha ez lenne a parfümök friss levegője. Tudjátok, amikor például egy fülledt helyiségből "kiszabadulva", a friss levegőt beszippantva olyan felfrissültnek, élettel telibbnek érezzük magunkat, nos ez a kölni is hasonló, csak az illatok terén. Olyan megszokott, természetes, hogy van, mégis kellemes, frissítő érzés. Talán egy nagyon picit unalmasnak mondanám, legalábbis a többi parfümömhöz, kölnimhez képest, de ezt mégsem róhatom fel neki, hiszen nem ígér semmi extrát és nem is vártam vártam.



Szerintem ez kimondottan az az illat, amit minden korosztály nagyon jól beépíthet a hétköznapokba, persze valószínűleg ízlés kérdése is, de abban biztos vagyok, hogy a többségnek tetszeni fog. Egyszerű, hétköznapi flangálós illatnak tökéletes.

A februári katalógusban 1999 Ft-os bevezető áron kapható, teljes áron 3299 Ft-ért lehet beszerezni, és ezért 50 ml-t kapunk.

Megjegyzés küldése

Jöhet minden, hideg-meleg, de csak kulturáltan :) Igyekszem mindenki kommentjére válaszolni, de ne haragudj, ha mégsem jött össze :)

a teljes poszt érdekel

Instagram

ciskaságok. Theme by STS.