Manicute | Csillagos égbolt


A mai témánk a csillagos égbolt, ami többféle nézőpontból is megközelíthető. Tulajdonképpen a galaxy manik is egyfajta csillagos égboltot alkotnak, de az ég egy tájképszerű alkotásban várossal, erdővel az előtérben szintén nagyon szép tud lenni - mint például a kezdőképünkön is ez utóbbi van.


Nekem nagyon bejönnek egyébként az ilyen fényképek, én leginkább éjszakai jegyesfotózásos képeken (nem szoktam rájuk keresni, de ha szembejönnek, megnézem őket :D) szoktam hasonló égbolttal találkozni, szerintem csodaszép és nagyon inspiráló. Szerettem volna valami ilyesmit visszaadni a manikűrömben, ám inkább hajaz a galaxis manikűrökre az elkészült alkotás. 

Alapként egy világoskék lakkot kentem fel, hogy így a rápacsmagolt fekete és sötétkék holo lakkok segítségével én magam tudjam sötétíteni ott, ahol akarom, és foltokban hadd legyen világosabb. Ezután a fehér sávokat is rányomkodtam szivaccsal, majd ismét sötétkék és fekete következett, hogy ne legyen éles a széle a fehérnek. Ezután húztam egy réteg fedőlakkot a galaxisomra, végül a fedőlakkra rányomkodtam a díszítőtűmmel a csillagokat és tádáá. Sajnos nem tudom képeken úgy visszaadni a látványt, mint amilyennek én láttam, de ez az első galaxy manim, amivel ezer százalékban elégedett vagyok. :D



Ne felejtsétek el megnézni a többiek manikűrjét sem!

10 megjegyzés

Jöhet minden, hideg-meleg, de csak kulturáltan :) Igyekszem mindenki kommentjére válaszolni, de ne haragudj, ha mégsem jött össze :)

a teljes poszt érdekel

Instagram

ciskaságok. Theme by STS.