ManiCute | Színátmenetes nyomdázás


A ManiCute tegnapi témája a színátmenetes nyomdázás volt. Eleinte tervezgettem, hogy mit is készítenék erre az alkalomra, majd elfogytak a napok, nem volt időm alkotni sem. Így a mai posztban egy egészen egyszerű manikűrt mutatok, amit a délelőtt folyamán készítettem el.


Alapként az IsaDora Scuba Blue-t kentem fel minden körmömre 2 rétegben, majd a gyűrűsre és a középsőre króm port vittem fel. Ezután a króm porhoz tartozó fedőlakkot kentem fel erre a 2 ujjamra, majd miután megszáradt, nyomdáztam rá két MdU lakk segítségével. Semmi extra, de a króm por miatt kap egy kis plusz "csillogást". Külön öröm, hogy a kék MdU pont ugyanolyan árnyalatú, mint a Scuba Blue, így harmonizálnak a körmeim.



Ne felejtsétek el megtekinteni a többiek manikűrjét sem!

8 megjegyzés

Jöhet minden, hideg-meleg, de csak kulturáltan :) Igyekszem mindenki kommentjére válaszolni, de ne haragudj, ha mégsem jött össze :)

a teljes poszt érdekel

Instagram

ciskaságok. Theme by STS.