ManiCute | Trópusok


Ma trópusi mintás és hangulatú manikűrökkel készültünk, én nem igazán vittem túlzásba a színeket, de ezt majd mindjárt meg is látjátok :D


Alapként az IsaDora Posh Peach lakkot kentem fel 2 rétegben (igen, a kezdeti 3 réteghez képest már tud kettőben is fedni :D), erre nyomdáztam a MoYou Tropical 11 lemez két mintájával, amihez 3 MdU nyomdalakkot használtam, nevezzük tripla nyomdának, vagy nyomdaszendvicsnek a kész mintákat :D:D Élőben jobban mutatott egyébként, mint képeken, 3 napig viseltem. (: Amúgy nem értem, miért néz ki úgy a fekete minta, mintha szőrös lenne, mert a többi nyomdalakkal nincs ilyen problémám. :D



Nézzétek meg a többiek manikűrjeit is!

8 megjegyzés

  1. Nekem nagyon tetszik :) az MdU lakkok nálam is "szőrösen" működnek néha, nyúlnak, mint a ragasztó, ilyenkor kicsit hígítok rajt.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi a tippet, eszembe sem jutott, hogy esetleg ez a baja, pedig valóban elég nyúlós-sűrű. :)

      Törlés
  2. Szőrös lakk :D Nagyon jól mutat a világos alappal a sokszínű nyomda!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! :) Az összhatást nagyon szerettem, ha külön-külön néztem az elemeket, akkor kevésbé :D

      Törlés
  3. Nagyon szuper manikűr lett :)

    VálaszTörlés
  4. ha nem mondod h szőrös észre sem veszem :D nagyon jó hangulatú lett, szépek a színek és a minta <3

    VálaszTörlés
  5. Ez fantasztikus lett, imádom ezt a dupla nyomdázást!!!!
    Én ezért sem csípem a MDU lakkokat, mind ilyen szőrös lesz :(

    VálaszTörlés

Jöhet minden, hideg-meleg, de csak kulturáltan :) Igyekszem mindenki kommentjére válaszolni, de ne haragudj, ha mégsem jött össze :)

a teljes poszt érdekel

Instagram

ciskaságok. Theme by STS.