ADIDAS x CND


Pár hete egy kedves ismerősöm mutatott egy szuper cipőt (ugye ki nem találnátok, hogy ez a cipő lesz a poszt egyik főszereplője?). Abban a pillanatban beleszerettem és elkapott az "úristen, ez nekem eszméletlenül kell" érzés. Kissé lehetetlen küldetésnek tűnt a beszerzése, végül sikerült.

A cipő már a megvétele előtt is inspirált, hiszen nagyon jól néz ki, így anno elkészült ez a fehér mani. Gél lakk az alap, az "ecsetvonásokat" pedig akrilfestékkel és egy vékony ecsettel imitáltam. Nagyon szerettem viselni. 



Imádatom tárgya, íme. A talpával kapcsolatban képeken voltak ellenérzéseim (deszkás cipő, szóval alapvetően indokolt a "fura" talprész), annyira nem jön be, de az összhatás viszont nagyon. Elképesztően, hihetetlenül, brutálisan nagyon.


Szóval, mivel tudtam, hogy mikor fog megérkezni (legalábbis rohadtul reménykedtem benne, majd az aznap reggeli email a futárcégtől meg is nyugtatott, hogy valóban akkor jön, amikor várom :D), muszáj volt készítenem hozzá egy újabb manikűrt. 


A manikűrhöz CND Creative Play lakkokat használtam, név szerint: Teal The Wee Hours, Tangerine Rush, I Blanked Out & Black + Forth. A fehér alapú körmeimre dry brush technikával felvittem a fekete, teal és narancsos lakkokból egy keveset, és kész is (tekintve, hogy a többi körmöm már előbb kifestettem, mint hogy a minta elkészült). Annyira imádom a manikűrt, a cipőt és a lakkokat egyaránt, főleg így együtt :) 2-3 napig viseltem körülbelül, aztán sajnos a körmeimnek hála megadta magát. De a nyár egyik legjobb manija volt számomra :)


Titeket szokott inspirálni valami ruhadarab vagy kiegészítő? (:

5 megjegyzés

  1. Nagyon csinos a két mani, főleg a 2. tetszik! A cipő annyira nem az én világom, főleg, mert fehér, de ettől függetlenül jól néz ki. Hááát, elég ritkán inspirált bármi, sajnos időhiányban vagyok.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! (: Nekem idén ez a második fehér cipőm, előtte gyerekkoromban volt utoljára, nem is értem, mi ütött belém, de imádom őket. :) Az időhiányt megértem, nálam is épp emiatt "pihen" most a blog, de amint lesz egy kis szabadidőm, úgyis erre fordítom :)

      Törlés
  2. Nagyon tetszik mindkét mani, mindkettő nagyon jól néz ki!

    Viszont lenne egy kérdésem Hozzád: én is CreativePlay lakkokat használok, és most már többször jártam úgy, hogy némelyik beburékosodott. Most épp az I blanked out-nál tapasztaltam ezt. Nincs ötleted, mi lehet a gond? Nem ráztam fel az üveget előtte, és igyekeztem vékonyan felvinni, hátha az a baj, bár ez elég sűrű, és nem mindig megy egyszerűen, mert ha meg keveset viszek fel, nem sikerül egyenletesre utána a felülete. Te jártál már így esetleg ezekkel? Előre is köszönöm!

    B.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm!

      Sajnos, ha túl sűrű egy lakk, akkor hajlamos a buborékosodásra, esetleg érdemes lenne szerintem egy jó minőségű lakkhígítót beszerezni, ami javíthat a sűrűségen. Szerencsére még egy CP lakkom sem sűrűsödött, illetve buborékosodott be, így kimondottan ezekkel kapcsolatban nem tudok tanácsot adni, csak a lakkhígító beszerezését. Remélem, hamar megoldódik a probléma! :)

      Törlés
  3. Szuper manikűr, a régi és az újabb is! A cipő is nagyon jól néz ki, nem csodálom, hogy beleszeretél. Viseld egészséggel!

    VálaszTörlés

Jöhet minden, hideg-meleg, de csak kulturáltan :) Igyekszem mindenki kommentjére válaszolni, de ne haragudj, ha mégsem jött össze :)

a teljes poszt érdekel

Instagram

ciskaságok. Theme by STS.