ManiCute | Tenger


El sem hiszitek lányok, mennyire jó érzés volt ismét alkotni valamit. Sajnos a napjaim úgy telnek, hogy munka, munka, amikor szabadnapos vagyok, akkor valami tuti keresztülhúzza a számításaimat és nem tudok alkotni, végül mindig valami kevéske időm marad, összecsapni pedig nem akarok semmit, főleg nem egy-egy manikűrt. Viszont a mai délelőttömet teljes mértékben rá tudtam szánni a blogra, így sikerült végre manikűrt készíteni. Nem azt mondom, hogy minden idők legjobbja lett, de ahhoz képest, hogy hetek óta nem is alkottam igazán, eléggé pozitívan csalódtam magamban, elsőre sikerült olyanra, amilyenre elterveztem. 


Alapvetően a tenger a téma, én viszont nem szerettem volna csak tengert, ez olyan naplemente és tenger "mix" lett, élveztem, hogy alkothatok, így szerettem volna valami pepecselőset készíteni. Alapként felkentem 1 réteg fehér lakkot (CND CP I blanked out), erre pedig narancs (CND CP Tangerine Rush) egy sárga (Avon Pine-Appled) lakk segítségével átmenetet készítettem. Erre egy réteg SH gyorsszárító fedőlakk réteg került, majd száradás után sötétkék, türkiz, fehér, sárga és fekete akrilfestékekkel elkészítettem a tengert, a napot és a madarakat. Ez a kép volt az első, ami beugrott a tengerrel kapcsolatban, azt hiszem, talán azért, mert ha egyszer eljutnék a tengerhez, erre lennék a leginkább kíváncsi vele kapcsolatban. Sajnos túl sok képet nem tudok az elkészült manikűrről mutatni, a fényképezésbe is vissza kell rázódnom még.




Ne felejtsétek el megnézni a többiek alkotásait sem!

7 megjegyzés

  1. Csini lett! AZ időhiányt meg teljes mértékben megértem, nálam a tavalyi augusztus-idén január időszak volt pont ilyen.

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szuper lett! (-: Nagyon jól ál ez a körömforma! (-:

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! ((: Sajnos ez most "kényszerből" ilyen, nem szeretem :)

      Törlés
  3. Csodálatos!! Hajjaj, én még olvasni sem érek rá, nemhogy valami bonyolultat alkotni.

    VálaszTörlés

Jöhet minden, hideg-meleg, de csak kulturáltan :) Igyekszem mindenki kommentjére válaszolni, de ne haragudj, ha mégsem jött össze :)

a teljes poszt érdekel

Instagram

ciskaságok. Theme by STS.