Madam Glam gél lakkok | 3. felvonás


Még tavaly nyáron érkeztek ezek a Madam Glam gél lakkok a 3 rúzs társaságában, viszont akkor a körmeim gyengesége és lehúzható alap hiánya miatt nem tudtam befotózni őket, illetve amikor mégis sikerült, akkor pedig elég vacak fotók készültek, amiket nem akartam közzétenni. Viszont most semmi nem állhatott az utamba, szóval ezt a hatalmas csúszást ezennel bepótolom - amúgy is, jön a tavasz lassan (jó, tudom, odébb van, de hát) milyen jó színek ezek már. :))


4 árnyalat érkezett, név szerint a Sweet Nothing, Bon Bon Yellow, You Know You Want Me és Love in the Mist. Szeretem a Madam Glam gél lakkok fantázianeveit, illetve a színeket is. :D A rózsaszínből és a sárgából 3-3, a barnából (nude-ból) és türkizből pedig 2-2 réteg kellett. Nem igényelnek fedőlakkot, illetve alapot sem, csak alapos előkészítést. És íme maguk a gél lakkok:







Korábbi Madam Glam posztok:
* rúzsok
* gél lakkok 2.
* gél lakkok 1.

Illetve ha rendelnétek az oldalról, akkor 30% kedvezményt az alábbi link + ciiska30 kód használatával kaphattok. :)

2 megjegyzés

  1. Nem póbáltam soha sem ezt a márát, pedig ismerem. A türkiz meg a rózsaszín nagyon tetszik, kellemesek az árnyalatok.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszenek! Nagyon szeretem a Madam Glam gél lakkokat, másoknak szoktam velük gél lakkozni, és jó minőségűek, tartósak. :)

      Törlés

Jöhet minden, hideg-meleg, de csak kulturáltan :) Igyekszem mindenki kommentjére válaszolni, de ne haragudj, ha mégsem jött össze :)

a teljes poszt érdekel

Instagram

ciskaságok. Theme by STS.