A sellő és a pezsgős szivárvány | Lecenté Glitterek


Nagyon sokáig idegenkedtem a glitterektől, a blog első 2-3 évében nem is igazán volt ilyesmi manikűröm (előtte meg pláne nem, mert csak kilakkoztam a körmeimet és ennyi), igazából nem is nagyon voltak szép glittereim, nem is igazán tudtam, hogyan tudnám őket felhasználni egy-egy manikűrön belül, úgyhogy elengedtem a dolgot. Aztán a tavalyi évben kaptam a CND Nail Lounge-tól 2 csodaszépet (nem egyidőben, előbb a fehér, aztán a champagne érkezett), és azóta már egyébként láthattatok is velük pár manikűrt instán, úgyhogy ideje volt már a blogbejegyzésnek is...

Név szerint egyébként a White Holographic és a Champagne Super Holographic glitterek találhatóak meg a kis készletemben. A fehér amúgy inkább irizáló, "sellős", az alatta lévő alap színét "felveszi", a Champagne pedig egy "tömör" glitter, az alapszín kevésbé fog látszódni alatta, szimplán a glitter saját színei kapják a főszerepet, épp emiatt, ha úgy van, nálam átlátszó alapra kerül általában.

Sima körömlakkos, gél lakkos / Shellac-os, illetve műkörmös alkotásoknál is felhasználhatóak, igazán szépeket lehet velük alkotni, ráadásul egyszerűen (akár a lakkra, gél lakkra szórva, vagy például átlátszó zselébe, gél lakkba keverve), úgyhogy otthoni, és szalon felhasználásra is tökéletesek. Sima, levegőre száradó lakkoknál, ha szeretnénk fedni a glittert, érdemes "vastagabb", sűrűbb állagú fedőlakkot használni szerintem, de én viseltem már "sand"-ként is, fedőlakk nélkül. Az elején kicsit harisnyaszaggató, de pár nap alatt elkopik a teteje könnyen viselhetővé. :)

Egyébként annak ellenére, hogy valóban sokszor használtam őket már (magamon és másokon is), még mindig rengeteg van a kis tégelyekben, igazából elképzelésem sincs, hogy mikor fognak elfogyni, mert hiába tűnik kevésnek, rengeteg ez még.



A White Holographic különböző színű Creative Play lakkokra szórva:


Illetve 2 manikűr, mindkét glitterrel. :)





A termékek neveire kattintva a bejegyzésen belül egyébként egyből a webshopban találjátok magatokat, de a CND Nail Lounge üzletben is biztosan találtok ezekből a színes kis csodákból. A CiskaXCND kóddal pedig 10% kedveményt is kaphattok a vásárlásotok során. :)

Megjegyzés küldése

Jöhet minden, hideg-meleg, de csak kulturáltan :) Igyekszem mindenki kommentjére válaszolni, de ne haragudj, ha mégsem jött össze :)

a teljes poszt érdekel

Instagram

ciskaságok. Theme by STS.