2018 ⅓ | Gigantikus kedvencek és nemkedvencek poszt

Nem éreztem úgy, hogy szeretnék külön téli vagy tavaszi kedvences posztot, viszont attól még szerettem volna ilyen típusú bejegyzést, csak nem évszakokra bontva, mivel a többség nem az évszakokhoz kapcsolódik, egyszerűen ezeket szerettem vagy nem szerettem az elmúlt pár hónapban (pontosabban januártól áprilisig, hogy azért behatárolt időszakról legyen szó, és ha úgy alakul, akkor több ilyen is - ezen kívül még pontosan 2 - lehessen az évben. Mert az ¼-ről már lekéstem. :D)

A termékek között lesz, amit vettem, lesz, amit kaptam, van, amit egyébként jóval régebb óta használok, és van, ami újdonság, szóval elég vegyes lesz, de szerettem volna egy teljesen átfogó bejegyzést, viszont nem időrendi lesz, hanem ahogy eszembe jutnak majd. HOSSZÚ BEJEGYZÉS!

KEDVENCEK

A legelső, ami eszembe jut, az Budapest - ezt nyilván nem kaptam, vettem, de elég régi szerelem, és az elmúlt időszakban elég sokat voltam fenn, illetve a környékén, és még a születésnapomat is fenn tölthettem - ez a kicsi szívemnek elég nagy boldogság. A legtöbb barátom fent lakik (hozzám képest Budapest eléggé fent van), így amikor csak alkalmam nyílik, szeretek egy kis időt eltölteni velük, már amikor semmi nem jön közbe, illetve időben tudok szólni, hogy hahó, itt vagyok ám.



A következő a telefonom, ami február óta van a tulajdonomban. Nem, nem felvágás, hogy úúúú új telefon, egyszerűen végre úgy érzem, hogy sikerült jól dönteni, és szeretném nektek is megmutatni, hogy túl lehet lépni a nagy márkákon, és lehet jót találni, legalábbis én 4 Sony után döntöttem úgy, hogy köszi, elég volt. :) Egy Xiaomi Redmi Note 4-ről van szó. Leginkább az akksija volt a befolyásoló szempont, viszont ezt van, hogy 2 napig nem kell töltenem, akkor sem, ha egyébként használom rendesen. Persze agyonnyomkodós időszak is van, de nem jellemző.
A telefonhoz  kapcsolódik még egy Ebay-országból rendelt telefontok is, ami nagy szerelem. Habár már használom egy ideje, még mindig nem sikerült kitapasztalnom, hogy is lenne kényelmes hátul a "gyűrű", de a színe, és az h valóban masszív, szóval egy esetleges leesésnél megvédené a telefont, nálam már elég szempont. Az ára meg kb. vicc kategória, nagyjából 700 F volt.
(a telefonra az üvegfóliát nem én tettem rá, illetve mivel kissé lekerekített a kijelzője, nem tudom, hogy egyébként rásimulna-e teljesen, de hozzá való az üvegfólia)

Illetve, hogy még mindig ne legyen beauty a dolog, a Spotify. Pár hónapja fizettem rá elő a húgommal családi csomagban (most már a Spoti is összeköt minket :D), és egyébként az egyik legjobb alkalmazás, amit valaha használtam. A heti kedvences összeállításaim általában bénák, de egyébként is inkább felfedező típus vagyok, szeretek egy csomó másik listát átböngészni. (De mostanában Caramel szól, elég sokszor...)



Nagyon megszerettem az Avon egyik csomagjában érkező MyEqua kulacsot. Korábban is nézegettem már őket, végül sosem szereztem be egyet sem. Épp emiatt nagyon megörültem, mikor megláttam ezt a szépséget a csomagban. És hát önmagában szerintem vétek benne csak sima vizet tartani, ha már ilyen szép, akkor számomra többre hivatott, úgyhogy amikor csak lehet, igyekszem telepakolni gyümölccsel. Mármint olyannal, ami akkor is kijön belőle, ha iszom, illetve akkor is, ha a víz már elfogyott. A kép jobb oldalán épp gránátalmás van - a mangó és a gránátalma is hatalmas kedvenceim voltak az elmúlt időszakban, és még most sincs ez másképp.


Még tavaly ősszel szereztem be (talán a Glamour-napok alkalmával) az Egy év az életemből című kis "naplót", tulajdonképpen nevezhetjük naplónak. Még mindig nagyon lelkes és kitartó vagyok, már ami a töltögetését illeti, persze vannak olyan kérdések, amik furák, de egyébként jó dolognak tartom. Én január 1-én kezdtem el töltögetni, szerettem volna a legelejétől kezdeni, hogy úgy öleljen fel egy teljes évet.
A Trust márkájú powerbankra még az egyik téli budapesti út során tettem szert, ugyanis a kölcsönkapott powerbank nem akarta tölteni az előző telefonom, jobban mondva maga a powerbank sem töltődött fel, szóval kellett egy SOS, mert a telefonom akksija már haldoklófélben volt. Tetszik, hogy kicsi, de mégis egész sok (nagyjából 4 teljes töltésre alkalmas, azt hiszem, 5200mAh), és kijelzi a töltöttsége állapotát (a képen bal felső sarok 4 kis izzó, kéken világít, ameddig van. A zseblámpa funkció meg gondolom a legtöbb ilyenben alaptartozék - habár nem igazán használtam még ezt a funkcióját).
A Yankee Candle tartok és gyertyák már egy ideje nagy kedvencek, imádom az illatukat és hogy meggyújtás nélkül is eléggé érezni (már akkor, ha ki vannak véve a műanyag csomagolásból). A gyümölcsösek nagyon jók, de a fahéjas illat is a szívembe lopta magát (imádom a fahéjat).



A Schwarzkopf Live hajszínező (Steel silver) még nagyon friss élmény, habár már régóta szerettem volna szürke hajat, de sosem találtam csak színezőt, leginkább hajfesték verzióban láttam a polcokon. Eléggé megrémített elsőre, hogy full kék a színező kinyomva, és hajon is az, viszont a végeredmény (már ha követjük az utasításokat), akkor jól fog kinézni, tényleg szürke lesz. 
Az Avontól bekerült egy testpermet és egy parfüm is, előbbi áfonyás-fahéjas, még tavalyról, de meleg időben szeretem használni, utóbbi pedig szintén egy új darab, viszont nagyon-nagyon tetszik az illata, és mivel a korábbi, hasonló parfümöket is imádtam a márkától, valószínűleg ez is szerelem lesz, ha mást nem, hétvégente... :))
A Garnier 3in1 micellás víz a legelső micellás víz, amit próbáltam, és eléggé le vagyok maradva, tudom, de nagyjából 1-2 hónapja használom. Remekül leszedi a sminket, nem irritál, és elég lassan fogy.
Köröm fronton 2 gél lakk került a kedvencek közé, az egyik a CND Creative Play gél lakkjai, a képen a Bubba Glam szerepel, illetve a Born Pretty Store lehúzható gél lakk alapja, ami egyébként ugyanúgy működik, mint egy gél lakk, tehát felvitel után lámpázni kell, ám lehúzható.
És ami miatt amúgy ez az egész poszt így létrejött, az nem más, mint a szintén CND Spa Lotion, ugyanis miután 4 este is ezzel kentem a kezem, úgy éreztem, hogy nekem tudatnom kell a világgal, de veletek legalábbis, hogy mennyire jó. Egy ideje már várta az éjjeliszekrényen, hogy használjam egyébként. Nem mondanám nehéz krémnek amúgy, de én szerettem úgy bekenni a kézfejem vele, hogy hadd szívódjon be magától a végén, szóval nem dörzsöltem bele az egészet, és isteni illata van...



Túl sok sminkes kedvencem nincs, legalábbis ez így eléggé kevésnek tűnik számomra. Az Essence matt kompakt púderéből ez már a második itthon, az elsőt nagyon sokáig használtam, míg végül leejtettem, de szerencsére már nagyon kevés volt benne, épp ezért indokolt volt az újravétel. Szeretem, mert a korrektort is jól tudom vele fixálni, illetve tus felvitele előtt a szemhéjamra teszek, így a tus egész nap tartós marad - legalábbis jóval tartósabb, mintha csak önmagában kerülne fel a szemhéjamra.
Ha lehetne, az egész fejem highlighterben úszna. Imádom, nincs olyan nap, hogy ne kerüljön fel legalább egy kevés a TheBalm Mary-Lou Manizer névre hallgató szépségből az arcomra.
A szempillaspiráloknál szerencsére nincs olyan helyzet, hogy nem merem használni lefotózás előtt, hiszen nem látszik tulajdonképp rajta, nem úgy, mint egy szemhéjpúderen például. Így, mikor megérkezett hozzám a Grand Volume Lash Curler, azonnal ki is próbáltam, és végre egy szempillaspirál, ami nem visz fel rengeteg festéket első alkalommal, és működik is. Nem lesznek tőle műszempilla hatású pilláim, de viszonylag göndörít, íveltek lesznek a pillák, és nem tapaszt. A Matt metallic ajakrúzs pedig annyira extrém, és annyira viselném utcán, mert tetszik felkenve, jól működik nálam, csak egyelőre még nyuszi vagyok hozzá. :D
A Milani márkától nagyon régen rendeltem utoljára, még annak a tagja volt a szemöldökformázó és a nude rúzs is, amik újra előkerültek. Ugyan a szemöldökpomádé már eléggé be van száradva, de egy kis gyógyszertári alkohollal és eddig sikeres volt a művelet, azóta is használom rendületlenül. A rúzsra térve pedig, mostanában ha kedvet kapok rúzsozáshoz, akkor csak ezt kenem fel. Kényelmes viselet, nem feltűnő, de nekem mégis ott van a tudat, hogy van rajtam rúzs és akkor "úúú most nőiesebbnek érzem magam", illetve ha kopik, az se látványos.
A Maybelline Fit me! korrektorról meg az előző posztban volt szó :)



JÓ, de MÉGSE

Lett egy is-is kategória, mert ezekre a termékekre nem mondom, hogy nem szeretem őket, mert alapvetően jók, viszont mégsem tudtam őket megszeretni annyira, hogy kedvencek legyenek. A Soft&Gentle deok alapvetően jól működnek, ha az ember nem túl izzadós, vagy ha nincs meleg, vagy semmi stresszes szituáció, ami leizzasztja az embert, mert ilyen helyzetekben nekem sajnos ez édeskevés. Amúgy az illatuk habár erőteljes, de nem zavaró, és nekem a ruhákon sem hagyott foltot.
Az Anti-Age korrektor a Maybelline-től pedig jó, de valahogy mégsem sikerült belopnia magát a szívembe és a minimális sminkrutinomba sem, csak használtam, amikor nem volt más.



NEM, KÖSZI

A nemszeretem kategóriába 4 termék került. Az első 2 az két avonos darab, az egyik a Lily Soft Musk kölni, a másik pedig az Ultra Volume szempillaspirál. A kölni illata jó, viszont egyáltalán nem tartós, sajnos fél óra után már semmit nem érzek, akár ruhára, akár a bőrömre fújom. A spirál pedig nálam tapaszt, nem csinál szép szempillákat, legalábbis 30 használatból 1-szer talán úgy ahogy jól néz ki, de egyébként csak azért használtam, mert nem volt más itthon és utálok szempillaspirált kidobni. 
A Trend it up Tropicalize kollekciós szemöldökformázója nem volt egy rossz darab, de pár alkalom után kb. el is fogyott, szóval nekem nem érte meg.
A MediBlanc fogkrémet elég nagy elvárásokkal kezdtem el használni. Most akciósan 2590 Ft a Notino oldalán, de nekem úgy rémlik, hogy 4000 Ft körül szereztem be. Szóval ennyiért már teljesítsen. Az, hogy nem habzik, annyira nem gond, elviselem, de jobban szeretem, ha érzem, hogy van fogkrém a számban. Viszont baromira folyik, annyira mentolos, hogy már marja a számat, és nem is fehérít úgy, ahogyan azt elvártam volna egy ilyen (számomra) drága fogkrémtől (és folyat a kupakja). 



Szerencsére a szeret-nemszeret termékek aránya szerintem nagyon jó, legalábbis jóval több termékben találtam meg azt, amit keresek, mint amennyiben nem. :) Ti hogy álltok kedvencek/nemkedvencek terén?

Megjegyzés küldése

Jöhet minden, hideg-meleg, de csak kulturáltan :) Igyekszem mindenki kommentjére válaszolni, de ne haragudj, ha mégsem jött össze :)

a teljes poszt érdekel

Instagram

ciskaságok. Theme by STS.