CND Creative Play Gel Polish | Egy kis nyár


Így kicsivel több, mint egy hónap után újra itt, élek :) Ami azt illeti, eléggé káoszos, zűrzavaros időszakon vagyok túl, jó és rossz dolgokkal egyaránt a hátam mögött, amiket most bővebben nem magyaráznék, aki követ facebookon, már biztos olvasta az erről szóló posztom. Illetve, aki olvasta a posztot, valószínűleg belepillantott a kommentekbe is, így a poszt egyik fontos eleme már nem hat újdonságként majd. :)


Méghozzá az, hogy június eleje óta a CND Nail Lounge csapatában dolgozhatok. Igazából hihetetlen élmény ez számomra, de egyébként maga az út, ameddig sikerült eljutnom ide, már az is érdekes. Mármint, engedjétek meg, hogy ezt röviden kifejtsem: összesen 3 pasi/férfi/srác (ki hogyan nevezi) támogatása kellett ahhoz, hogy ez összejöjjön. Egy, aki éveken át támogatott a hobbimban. Egy, aki támogatott abban, hogy abban a városban élhessek, ami régóta az álmom volt. És egy, aki támogatott abban, hogy olyan munkahelyen dolgozhassak, ami valóban nekem való. És őszintén hálás vagyok mindhármójuknak. ♡ 
Szóval, őszintén szólva még elég friss a dolog, viszont nagyon élvezem. Persze, nem mondom, hogy nem volt olyan pillanat, amikor úgy éreztem, hogy nekem egyáltalán nem éri meg a blogolás, volt, amikor legszívesebben abbahagytam volna, de egyébként az esetek nagyon nagy százalékában őszintén imádtam és imádom, és most olyan, mintha beérett volna a gyümölcse ennek az egész "lakkozósdinak". :)

És akkor végre ne én legyek a téma, hanem a Creative Play gél lakkok, illetve a velük készült "alkotások". Még a tavaly októberi posztomban írtam arról, hogy megjelentek a CND kínálatában a Creative Play család gél lakkjai is, amik a Vinylux és Creative Play termékcsaládok mellett szintén elérhetőek a lakossági felhasználók számára. Még akkor volt lehetőségem kipróbálni 2 színt, illetve azóta kaptam másik 2-t a CND Nail Lounge-tól, viszont róluk az elmúlt időszak zűrzavara miatt nem tudtam írni. Nemrég megjelent a kínálatban 16 új árnyalat, amit külön-külön nem fogok bemutatni, meg hát eléggé megviselné a körmeimet, ha mind a 16-ot egyesével felkenném, készítenék valami egyszerűt velük, aztán leoldanám, legalábbis rövidtávon kétlem, hogy szeretnék ezt a körmeim. :D Úgyhogy a zölddel készült a körmeimre egy gél lakkozás, illetve még pár másikat felhasználtam 1-1 swatchstickre készült gél lakkozáshoz.

Az ihletet alapvetően a háttér adta, ugyanis egyelőre nincs másféle, általánosságban mindenhez jó fotós háttér, ez a csomagolópapír viszont nagyon megtetszett a papír-írószerben. A körmeimen látható zöld a Pumped nevet kapta, a fehér pedig a sima CP családban is megtalálható I blanked out. Erre készítettem a Black+Forth és a Pumped, illetve a Red Tie Affair gél lakkokkal a mintát. Mindkét kezemre természetesen, furán néznék ki, ha csak az egyik kezemen lenne gél lakk, de nem mondom, hogy a jobbra nem volt macera elkészíteni.:D




Illetve, mint említettem, készítettem swatchstickre is párat, ezekhez is csak gél lakkot használtam. Egyébként, nem mondom, hogy a szívem csücske gél lakkal díszíteni, egyelőre nagyon hiányoznak az akrilfestékeim, de egyébként nem lehetetlen velük, és nyilván nem a Mona Lisa lesz az, amiket velük megfestek, de egyébként egyszerűbb mintákhoz remekül használhatóak. 
Amiket használtam: 
* Ballroom Baubles
* Red Tie Affair
* Pepped up
* Zoned out
* Pumped
* Denim date
* Not to be mist
* I blanked out
* Black+Forth
* Lecenté D1 ecset
* CPGP Top coat

A swatchstickekre egyébként nem kentem alapot, viszont előtte áttöröltem Scrubfresh-sel, viszont a körmeimen természetesen használtam alapot is, az előkészítés ott pedig egy manikűrrel (ráfért a körmeimre, na...), illetve Scrubfresh-sel történt.


Most nagyon élem ezeket a nyárias mintákat, mostanában mintha a nyarat is igazán szeretném, pedig a meleg kikészít. A kedvencem a dinnyés amúgy, mármint úgy összességében, az elsőről az átmenet, a másodikról a virágok, az utolsón pedig maga a glitteres alap a kedvenc.

Ti szoktatok gél lakkozni? Illetve gél lakkal díszíteni? Ha bármi kérdésetek van egyébként, kommentben szívesen válaszolok :)

Megjegyzés küldése

Jöhet minden, hideg-meleg, de csak kulturáltan :) Igyekszem mindenki kommentjére válaszolni, de ne haragudj, ha mégsem jött össze :)

a teljes poszt érdekel

Instagram

ciskaságok. Theme by STS.