NuSkin POWERlips fluid | Maven & Unbreakable


Korábban még sosem próbáltam a NuSkin sminkvonalából semmit. Bevallom őszintén, leginkább az árak miatt. Meg azért, mert fogalmam sem volt, hogy minőségileg milyen lesz, rendelgetni kell, és így inkább kihagytam. Viszont még januárban unokanővérem meglepett 2 matt folyékony rúzzsal a márkától, úgyhogy a kipróbálás már kipipálva.

Szóval, lássuk, miket láttam, éreztem, tapasztaltam:

  • a rúzsok dobozban kapnak helyet, a dizájn alapvetően tetszik, a betűtípus nem, de ez legyen a legkisebb gond
  • a rúzs tégelyében (mi ez, tégely? nem tudom, hogy máshogy hívjam) 3,1 ml termék kapott helyet, ami egyébként kevésnek hangzik, de nem az
  • ez a mennyiség egyébként 7085 Ft-ba kerül a weboldaluk szerint, ami számomra egy nem túl barátságos összeg, főleg, ha azt nézzük, hogy az előző posztban szereplők dupla ekkora mennyiséggel kevesebb, mint felébe kerültek
  • rendelés, illetve "tanácsadó" útján szerezhető be, szóval nem bemész a boltba és kipróbálod, majd megveszed és hazaviszed
  • egy rétegben is remekül fednek, eléggé pigmentáltak
  • nem sűrűek, kellemes, könnyen kenhető állagúak
  • az applikátor rövid, szivacsos, a vége csapott, jól használható
  • tartósság szempontjából nincs rá panaszom, leginkább a Maven nevű mályvás nude árnyalat van részemről igénybe véve, annyira szép, de jól bírja az étkezéseket, ivást
  • lemosni sminklemosóval szoktam, szerintem a sima víz itt sem annyira játszik, tekintve, hogy bírja az ivást is
  • hamar bemattulnak, és nem érzem, hogy szárítanának
  • 14 színben elérhető, leginkább a nude, pink és vörös vonalon mozog a színskála






Megjegyzés küldése

Jöhet minden, hideg-meleg, de csak kulturáltan :) Igyekszem mindenki kommentjére válaszolni, de ne haragudj, ha mégsem jött össze :)

a teljes poszt érdekel

Instagram

ciskaságok. Theme by STS.