AVON illatok | Attraction for Her & Eve

* A termékeket az AVONtól kaptam kipróbálásra.

Megmondom őszintén, ha összeszámolnám az itthon fellelhető parfümöket, annak jelentős hányadát az AVON parfümök tennék ki. Nem igazán szeretek kísérletezni, nem szeretek csalódni parfümökben, bár nyilván találok az ilyeneknek helyet, van nő rajtam kívül a családban. Volt már olyan, hogy nem tetszett AVON parfüm sem, nyilván megesik, na ez most nem olyan poszt lesz. Poén lelőve.




Először a külsőségekről. Mindkettő üveg csodásan kidolgozott, az Eve-nél ezt valóban az üvegre értem, nagyon tetszik az üveg megoldás, míg az Attraction esetében a minta igazán fantasztikus. Utóbbi parfümnél (mindkettő EDP) az illat neve az üveg oldalára került, míg az Eve kevésbé díszes ilyen téren, nem mondom, hogy egy egyszerű felirat kapott helyet az üveg elején, de korántsem olyan díszes feliratok terén, mint az Attraction. Szerintem mindkettő szuperül néz ki így.

Az Eve Truth egy absztolút világos illat. Első fújásra nagyon erőteljes, kicsit fejfájdító, viszont ahogy idővel csillapodik, előjönnek a virágos jegyek. Abban abszolút pocsék vagyok, hogy meghatározzam, kimondottan milyen virág illatokat érzek (nem vagyok otthon virágok terén), a leírás alapján a főbb illatjegyek a csillaggyümölcs, rózsaszín frézia, cédrusfa. Viszont sokkal frissebb, üdébb illat, mint az Attraction.

Az Attraction for Her a leírása alapján fás-gyümölcsös, de őszintén szólva rajtam sokkal inkább vanília illatként érvényesül - és ennek borzasztóan örülök, imádom az ilyen típusú illatokat, nagyon nőiesnek érzem.

Tartósság tekintetében egyikre sincs panaszom, ruhán még másnap is érződik, illetve az Attraction nagyjából  egész nap a bőrömön is. Az Eve-ből néha kell 1-1 újabb fújás, de mivel kicsi és táskabarát méretű, illetve mindkét parfüm kupakja jól bírja a táskázást, így nem tartom problémának.

Az Eve-et inkább akkor kapom elő, ha kissé sportosabban, vagy kevésbé elegánsan öltözködöm, az Attractiont pedig akkor, ha valami igazán nőies és különleges illatra vágyom.




Megjegyzés küldése

Jöhet minden, hideg-meleg, de csak kulturáltan :) Igyekszem mindenki kommentjére válaszolni, de ne haragudj, ha mégsem jött össze :)

a teljes poszt érdekel

Instagram

ciskaságok. Theme by STS.