NYX szemöldökceruza *Espresso

Magával a NYX márkával nincs túl sok tapasztalatom, tekintve, hogy a mai alanyon kívül eddig összesen egy terméket próbáltam csak tőlük és az is egy folyékony rúzs volt, ami nem igazán nyert meg magának, persze ritka alkalmakkor azért felkenem. Viszont úgy gondoltam, egy szemöldökceruzával csak nem nyúlok mellé.


Egy korábbi Notino rendelésem egyik darabjaként érkezett hozzám. Mivel színmintákat csak a neten keresztül találtam (sajnos NYX üzletbe nagyon ritkán jutok el, pedig nem a világ végén van), ezért az NYX Professional Makeup Eyebrow Powder Pencil Espresso nevű árnyalatot rendeltem meg, tekintettel arra, hogy már a rendelés környékén nagyon ácsingóztam arra, hogy újra teljesen barna hajam legyen (és egyébként néha megint elgondolkodom ezen), jó ötletnek tűnt ez a szín. Nos, szőkébb lettem, de ez amúgy a termék tulajdonságain nyilván nem változtat. 


Természetesebb, melegebb, kicsit vöröses árnyalatú barna maga a ceruza, de a vöröses árnyalat felvitelkor nem igazán észrevehető benne. Nagyon puha, nem karcolja a bőrt, és könnyű vele kitölteni a réseket. Faragást kicsit megnehezíti a puhaság, de nem lehetetlen hegyesre faragni, így egyébként még szálak "megrajzolására" is alkalmas, szóval ha valaki nem satírozna, hanem inkább természetesebb szemöldököt szeretne vele kialakítani, szuper megoldás erre.
A ceruza másik végén van egy kefe is, amivel a helyükre igazíthatjuk a kósza szemöldököt, erről is elmondható, hogy használat körben nem karcol, viszonylag puha kefe, kényelmes használni. Rövid feje van, de szemöldökhöz nem is feltétlenül kell hosszú.


Nap végéig simán kibírja, nem vízálló, úgyhogy azért strandra nem feltétlenül viselném, de egy munkanapon, randin, programokon jó szolgálatot tesz.
Úgyhogy ő egy kifejezetten jó tapasztalat az első kevésbé jó után, örülök, hogy kipróbáltam.

Megjegyzés küldése

Jöhet minden, hideg-meleg, de csak kulturáltan :) Igyekszem mindenki kommentjére válaszolni, de ne haragudj, ha mégsem jött össze :)

a teljes poszt érdekel

Instagram

ciskaságok. Theme by STS.