Egy illat - több termék

Van pár illat, amit úgy igazán imádok. Ezek közé tartozik a vanília is. Nyilván a hasam is szeretem vanília ízű dolgokkal kényeztetni, de jelen pillanatban nem receptekkel készültem (és ez valószínűleg nagyon hosszú ideig így is marad), hanem olyan, vanília illatú termékekkel, amiket mostanában elég gyakran előveszek, lényegében beépültek a mindennapjaimba.


➤ Amiből már extra kevés van, de arra a kevésre úgy vigyázok, mint a szemem fényére, az az Avon Silky Soft Musk parfümje. Igazán finom illata van, nem tolakodó, nagyon kellemes, és lassan szükségem lesz egy pótlásra, mert ennél őszibb illatot nem tudok jelenleg elképzelni. Amit még imádok magamra fújkálni, a nyáron beszerzett Jacques Battini vaníliás testpermet. Alapvetően testpermetet csak nyáron használok, de ezt kár lenne csak nyárra tartogatni. Mondjuk ha elfogy, utána lehet, hogy más, vanília illatú testpermetet is beszerzek, de egyébként ár-érték arányban kiemelkedő számomra.
➤ Tusoláshoz és kádfürdőzéshez a Vivian Gray Sweet Vanilla tusolózselét használom, legalábbis így ősszel már jól esnek az ilyen lágy, meleg illatok, szemben a nyári citrusos, gyümölcsös illatokkal. Annak ellenére, hogy tusológél, jól működik habfürdőként is, nem kell belőle sok, és bár az illata nem feltétlenül vaníliás a nevével ellentétben, kellemesen fűszeres, úgyhogy ősszel tökéletes.
➤ A hidegebb, hűvösebb idő beköszöntével már érzem az ajkaimon, hogy matt rúzs nélkül is eszméletlenül ki tudnak száradni, emiatt választottam egy Carmex Vanilla ajakbalzsamot. Bevallom őszintén, korábban még sosem próbáltam Carmex termékeket, de rengeteg jót hallottam róluk, emiatt döntöttem emellett. Ha már ápolás, nem maradhat ki a CND Spa Sugar Vanilla testápoló sem, konkrétan kényezteti a bőrt és az orrot. Fantasztikus, hosszantartó hatása és illata van.
➤ A Yankee Candle gyertyák szerintem fantasztikusak, korábban többféle tartot is használtam már, de nemrég lecsaptam két gyertyára, amiből az egyik vaníliás, így nem maradhat ki a posztból! Még sajnálom meggyújtani, de ami késik... :)

Van olyan illat, ami köré ti is egész szép "terméksereget" tudtok építeni? :)

2 megjegyzés

  1. Nagyon szeretem a vaníliás illatokat. :) Az a Yankee illat az egyik legszebb vaníliás illatú gyertya amit valaha szagoltam, bár a DW Home Vanilla Bean közelít hozzá.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Imádom a gyertyákat, úgyhogy ha van még ötleted,tipped, hogy miket érdemes kipróbálni, jöhetnek bátran :)

      Törlés

Jöhet minden, hideg-meleg, de csak kulturáltan :) Igyekszem mindenki kommentjére válaszolni, de ne haragudj, ha mégsem jött össze :)

a teljes poszt érdekel

Instagram

ciskaságok. Theme by STS.