L'Oréal - Gel Intenza by Superliner | Kedvenc tus a láthatáron



Hosszú, de tényleg hosszú évek óta megvolt már a kedvenc tégelyes szemhéjtusom. Az, hogy tégelyes, amiatt fontos, mert alapvetően nem szeretem a folyékony állagú szemhéjtusokat - a szemem külső sarkánál a szempilláim hosszabbak, és mindig hozzáérek a tussal, a folyékony tusok pedig nagyon hamar rászáradnak, és kb. lehetetlen őket eltávolítani a pillákról anélkül, hogy a smink ne sérülne. Viszont úgy döntöttem, kipróbálom egy másik márka tégelyes tusát, és a L'Oréal Paris Superliner Gel Intensa tusra esett a választásom a legutóbbi rendelésem alkalmával, amikor a színes tusok is érkeztek
.

A termék 2 részből áll tulajdonképpen, maga a tégelyes, 2,8g kiszerelésű fekete tus, és hozzá egy ecset. Már évek óta hasonló típusú ecsettel készítem a tusvonalam reggelente, így nem okoz problémát, hogy az ecset típusa. A lapos felével könnyű kitölteni helyeket, az "éle" pedig tökéletesen működik a vékony vonalak meghúzására, de tényleg. 
A tus krémes és puha (bár lehet, hogy az idő múlásával kicsit keményedik az anyag a sok nyitogatásnak köszönhetően), könnyű kinyerni a tégelyből. Építhető, és kicsit kell is építeni, hogy valóban szuper fekete legyen. Többször is át lehet menni egy területen, nem szedi fel az ecset a már a szemhéjra került anyagot, és nem szárad túl gyorsan, így azoknak is tökéletes megoldás, akik még csak ismerkednek a tusokkal.


Az alábbi swatch 1-1 ecsetvonással készült, a vékony élével és a laposabb felével is húztam csíkokat. Tényleg nagyon könnyű használni, és nyilván nem állítom, hogy nem kell hozzá gyakorlás (bár kicsit irigylem azt, akinek mindig minden elsőre sikerül :D), de ez egy szuper termék, és biztos vagyok abban, hogy még hosszú ideig kitartunk egymás mellett majd. Én legalábbis mellette biztosan. :)


És a gyakorlati "példa" arra, hogy bizony szemen sem lehetetlen a vastagabb és vékonyabb vonalak elkészítése ezzel a tus&ecset kombinációval. :) Úgyhogy tényleg bátran kijelenthetem, a tus eléggé szerelem számomra.



2 megjegyzés

  1. Ha tusról van szó, számomra is ez a kedvenc! (-: Idővel be tud száradni, én a mikrós módszerrel keltettem újból életre. (-:

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem az előző kedvenc is eléggé megkeményedett egy idő után, olyankor mindig valami meleg helyre tettem (gondolom ugyanez a lényege a mikrós dolognak is), például mikor végeztem a hajvasalással, és ki is kapcsoltam a készüléket, betettem a két lap közé, és szuperül működött az a megoldás is :) Viszont köszi a tippet, mindenképp kipróbálom majd, ha arra kerül sor, hogy ilyen praktikákat kell bevetni :)

      Törlés

Jöhet minden, hideg-meleg, de csak kulturáltan :) Igyekszem mindenki kommentjére válaszolni, de ne haragudj, ha mégsem jött össze :)

a teljes poszt érdekel

Instagram

ciskaságok. Theme by STS.