Online drogériás kívánságlista



Élőben drogériában vásárolni megvan a saját varázsa: szeretem látni a kínálatot, és azt, hogy egyből nálam van a termék vásárlás után. Általában kedvesek az eladók, a biztiőrökkel sosem volt összetűzésem, mostanában meg már nem is látok egyet sem. Viszont általában tudom, mit szeretnék, így mindig célirányosan megyek, illetve, ha valaminél muszáj látnom a színt, márpedig drogériák világítása botrányos, én pedig nem vagyok a ki-be futkosós típus, szóval mindig telefonon nézek színmintákat, minden esetben - és ez online rendelés esetében is működő megoldás.

Aztán jött ez a vírusos helyzet, és most a legkevésbé sem akarok boltba menni, bár igazából alapesetben nem is szeretek boltba járni, azon túl, hogy abban az esetben tényleg egyből nálam a termék Szóval igazából nagyon is jó, hogy vannak online shopok, ahol szintén elérhetőek azok a termékek, amiket én szeretnék vagy szükségem van, legyen szó mindennapi használatra való termékekről, tisztítószerekről, vagy sminktermékekről akár.


Meg hát rendelni amúgy is szeretek - ruhát még mindig kevésbé, de például elektronikai eszközöket, kozmetikumokat simán.  Gondoltam, összedobok magamnak egy, online drogéria kínálatában elérhető termékekből álló kívánságlistát - ha nem is minden lesz az enyém egyszer, de attól még érdekes visszanézni később, hogy anno mit is szeretett volna az ember lánya. Nem lett hosszú lista, de számomra érdekes és lényegében  új dolgokat tartalmaz, amikre valóban kíváncsi vagyok, és mindnek büszke tulajdonosa lennék.


Highlighterből sosem elég. Gyönyörű higlighterből pedig végképp. A GA-DE Velveteen highlighter igazán szemet gyönyörködtető darab, a mintázata szépen kidolgozott, a színe mesés - mind a 4 árnyalaté, amiben kapható. Szerintem a folyékony rúzsokon túl a highlighterek a gyengéim, a szemhéjpúder paletták eléggé háttérbe szorultak mostanság. A márkát nem ismerem egyébként, de ez általában nem szokott elrettenteni.

Nem tudom, szerepelt-e már korábbi kívánságlistámon, azt hiszem, hogy igen... De a Lancome La Nuit Trésor parfüm a mai napig szívem vágya. Korábban egy Avon parfümmel voltam így, aztán az Armani Sí-vel, de sosem szereztem be egyiket sem. Viszont ezzel kapcsolatban biztos vagyok, hogy egyszer az enyém lesz, mert nagyon nosztalgikus illata van számomra. Az illata igazán kellemes, nem egy könnyed, virágos darab, de még mindig csak úgy tudnám meghatározni, hogy az óvodai gyurma illata jut róla eszembe - igen, az agyam elég furcsa információkat tárol a múltból, de ezzel mind vagyunk így.


A hajhullámosításnak nem igazán vagyok a mestere. Szoktam hajvasalóval, hajsütővassal, de sosem érzem egyik megoldást sem túl szépnek, sem túl tartósnak, bár lehet, hogy csak én nem csinálok valamit jól. Sőt tuti. Viszont a Philips Stylecare Prestige névre hallgató kütyüvel szívesen összebarátkoznék. Csak beszippantja a hajat, eltelik egy kis idő, és már egy szuper, szépséges hullámos frizkó csücsül az ember fején. Láttam ebből olcsóbb (noname) verziókat, de azért ez egy igazán gyönyörű, és tényleg jól működő darab - már amit videókban láttam róla. Szóval ki tudja, mit hoz a jövő.

Utolsóként pedig az Urban Decay Eyeshadow Primer Potion következzék. Régebben, talán évekkel ezelőtt szinte mindenki (enyhe túlzással) erről áradozott, hogy mennyire fantasztikus. És nem mondom, hogy a meglévő szemhéjbázisaim nem jól működő, vagy nem tartós darabok, de őszintén szólva, eléggé piszkálja a fantáziám, főleg így, hogy végre itthon is kapható.

A ti kívánságlistátokon mik szerepelnek?

Megjegyzés küldése

Jöhet minden, hideg-meleg, de csak kulturáltan :) Igyekszem mindenki kommentjére válaszolni, de ne haragudj, ha mégsem jött össze :)

a teljes poszt érdekel

Instagram

ciskaságok. Theme by STS.