Lovely Surprise Me | valóban Surprise


Anno, amikor jobban belevágtam a sminkelés témába, értsd úgy, hogy többféle palettát is beszereztem, nagyon szerettem volna egy olyan sárga színt, ami ténylegesen fed, telt, és még illik is a bőrtónusomhoz. Aztán jött a karácsony, és előtte húgom megkérdezte, mit szeretnék, úgyhogy erre a kis palettára, meg egy sminkecsetre esett a választásom. Szóval a mai poszt alanya a Lovely Surprise Me paletta, Peachy Sight árnyalatban.

Ami érdekesség lehet a palettával (és kék, illetve lilás társával) kapcsolatban, hogy egy HUDA paletta elég jól sikerült másai, legalábbis ami a színeket illeti. Anno Szabó Lucánál láttam összehasonlító videót a HUDA és Lovely verziókról, szerintem érdemes megnézni a készült swatchokat, illetve meghallgatni Luca véleményét.

Szerintem egyébként tökéletes őszi palettaként működhet, a benne lévő árnyalatoknak köszönhetően. Konkrétan minden színnel elégedett vagyok, bár bevallom őszintén, a csillámos árnyalatoknak nem vagyok túlságosan barátja, alapvetően inkább a matt szemhéjpúdereket szeretem. A matt mindenek felett, nem csak a folyékony rúzsokat tekintve :))

Igazából imádom a színeit ennek a palettának, annyira jól néznek ki akár 4-es szekciókra bontva, de együtt is, sőt 1-2 szín még önmagában is. Nagyon pigmentáltak, a lenti swatchok ujjal, alap nélkül (pucér bőrre :D) készültek, és még a paletta középső, nude árnyalata is látszik, meg pig-men-tált. Igaz, hogy az nekem már nem "bőrszín", de egyébként egy kellemes nude árnyalat, és passzol a paletta többi színéhez. A barnás-bronzos-rezes csillámos árnyalatok kifejezetten könnyen eldolgozhatóak ujjal. Egyébként mindössze annyi a probléma a színekkel, hogy potyognak felvitel közben, mondjuk nekem, aki alapozót szerintem 20évente 2x, ha használ, nem probléma eltávolítani az arcról a kis színes port.



Ahogy látom, a Rossmann webshopjában épp, 1999 Ft-ba kerül a paletta, és egyébként meglepően jó minőséget és 9 nagyon jól pigmentált, tökéletes őszi színt kapunk ezért az összegért.

Megjegyzés küldése

Jöhet minden, hideg-meleg, de csak kulturáltan :) Igyekszem mindenki kommentjére válaszolni, de ne haragudj, ha mégsem jött össze :)

a teljes poszt érdekel

Instagram

ciskaságok. Theme by STS.