Maybelline Super Stay Matte Ink | Seductive, Romantic & Originator


A Maybelline folyékony matt rúzsai az egyik legnagyobb kedvenceim valaha. Hogy miért nem írtam eddig róluk? Mert pocsék blogger vagyok, de most pótolom - és persze még lesz folyékony matt rúzsos bejegyzés, mert hát imádom ezeket. Még mindig függő vagyok, ennyi.



Több oka is van egyébként, hogy miért is ezek lettek a legnagyobb kedvenceim, holott más márkák folyékony rúzsait is szeretem. Persze nem állítom, hogy 100%-ig tökéletesen elégedett vagyok, de ettől függetlenül számomra jelenleg verik a mezőnyt, ár-érték arányban.


Kicsit megviselte őket a sok táskában hurcolászás egyébként, emiatt ilyen "fáradtak" szegények.
Három árnyalat van a birtokomban, a 30-as számot viselő Romantic, ő a rózsaszín, a 65-ös rajtszámmal induló Seductress nude színben, és a 110-es Originator, ami a lila kategóriát képviseli.

Legegyszerűbb, ha pontokba szedve leírom minden tapasztalatom és érzésem velük kapcsolatban.

  • sűrű állagúak, legalábbis más márkák folyékony rúzsaihoz képest
  • a sűrű állag ellenére könnyű kifesteni vele az ajkakat
  • minden tégely 6 ml rúzst tartalmaz, ami azért nem kevés
  • az applikátoruk kissé fura alakú, lapított, de jól használható, és könnyű vele a rúzst eldolgozni az ajkakon, illetve kiigazítani a rúzsozást, ha szükséges
  • a színek jól pigmentáltak, ennek ellenére kell belőlük a két réteg, mert néhol foltos
  • a két réteg a sűrű állag ellenére is jól működik, nem lesz baromi vastag rúzs a szánkon
  • viszonylag gyorsan bemattulnak
  • egyébként talán ezek a legtartósabb matt rúzsaim, simán lehet velük enni-inni
  • mindenképp valami olajos lemosóval kell nekiállni a leszedésnek, minden más csak felesleges, hasztalan próbálkozás
  • az ajkak belső részein hajlamos csomósodni, ami nem túl szép látvány, főleg, ha a fogakra is kerül belőle - sunyi dolgok ezek, függetlenül attól, hogy meddig ér a szájon a rúzsozás belül, akkor is olyan lesz, viszont azt baromira utálom, mikor egy sávban látszik a természetes szájszín...
  • (egy plusz tipp, marhaepe szappannal kijön a farmerből)
  • a dm webshopján 2499 Ft-ba kerülnek, úgyhogy valószínűleg az üzletekben is, ami szerintem egy tök jó ár értük, illetve kuponos napokon általában még kedvezőbb áron lehet beszerezni, és persze az is fontos számomra, hogy nem körülményes a megvásárlásuk, nem kell heteket várni a rendelésre, stb stb...

A színek közül egyébként a lila a nagy favoritom, meglehetősen sokat viseltem, ami a beltartalmon is eléggé "meglátszik".  A pink tipikus nyári árnyalat számomra, a nude pedig eléggé biztonsági játék, nem igazán érvényesül, de valószínűleg nem is azért vettem meg. ((:




2 megjegyzés

  1. Nagyon jól áll mindegyik szín. Az Originator nekem is megvan, de nem lettek a kedvenceim ezek a folyékony rúzsok. Sokkal jobban szeretem a Colourpop termékeit.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! Colourpop folyékony matt rúzsokról is írok hamarosan, illetve még egy másik márka van tervben, de a három közül nekem a Maybelline a nyertes ((: De nem vagyunk egyformák, úgyhogy érhető, hogy nem ugyanaz vált be.

      Törlés

Jöhet minden, hideg-meleg, de csak kulturáltan :) Igyekszem mindenki kommentjére válaszolni, de ne haragudj, ha mégsem jött össze :)

a teljes poszt érdekel

Instagram

ciskaságok. Theme by STS.