Egy kis köröm "helyzetjelentés | Kéz- és körömápolós mini"update"


A mai posztban egy más "ismerős arc", és egy majdnem ismerős lesz a főszereplő, na meg a körmeim természetesen. A Körömápolás CND termékekkel című posztban már olvashattatok a Scentsation krémről, viszont a SolarSpeed Spray-ről még nem írtam a blogon, ami sajnálatos, ugyanis az ápolási rutinom szerves részét képezi már egy ideje, úgyhogy most itt az idő, hogy elmondjam a véleményem. Persze körmös képekkel, mert hát róluk is szól a poszt.


Ha valaki egyébként nem olvasná vissza a másik posztot, a Scentsation-ről ezt írtam:
"A Scentsation kézkrémek közül egy magnólia-mandarin kombót tudhattam eddig a magaménak, 59 ml-s ez a kiszerelés, de még mindig van belőle, szóval sokáig elég, mivel kevés belőle egyszerre. Most egy vadcseresznye-szerecsendió kombinációt kaptam, ami engem valami virág illatára emlékeztet, de nagyon kellemes, és sokáig érezni, még órákkal a használata után is, de nem tolakodó. A kiszereléséből adódóan tökéletes táskába dobós darab, és még a kupakkal sem kell bajlódni, mert csak felpattintjuk, kinyomjuk a krémet és csak visszazárjuk, sokkal jobb, mint a kupaklecsavarós megoldás. Nagyon jól hidratál, és ápolt, puha lesz utána a bőr." 

A mai posztban szereplő egyébként lonc és grapefruit kombinációs verzió. A véleményem még mindig tartom, az egyik (ha nem a) legjobban hidratáló krémek ezek a Scentsation darabok, legalábbis az én bőrömnek tényleg beváltak (mondjuk elég jól mutatja, hogy már a harmadik kis tubust használom és annak is a felénél járok).



A SolarSpeed Spray alapvetően egy gyorsszárító spray, és pluszban felturbózták a SolarOil minden szuper tulajdonságával - tehát amellett, hogy gyorsan megszárad a körmeinken a lakk, a bőr kap egyben egy kis plusz ápolást, és nem kell attól sem tartani, hogy hosszú ideig tartó olajos érzés marad a bőrünkön, mert hamar beszívódik.

Az igazsághoz azonban hozzátartozik, hogy én sosem használom ki a gyorsszárító funkciót. Van jól bevált gyorsszárító fedőlakkom, és valahogy soha nem jut eszembe ez után nyúlni, mivel fedőlakkot egyébként is kenek a kész manikűrökre. Viszont a lakkozás/géllakkozás utáni, vagy épp lemosás utáni körmökre és bőrre nagyon szeretem használni, mivel 1-2 fújás, és ennyi. Nincs kenegetés, túlzott olajos hatás (de egyébként szoktam magát a SolarOilt is használni, szóval azzal sincs problémám :D). Egyébként még azt is tudom mondani, hogy akár táskába is simán mehet (a kupak miatt sem kell aggódni, nem leesős típus), mert egyáltalán nem macera akár út közben fújni belőle 1-2-t a körmökre és a bőrre, és (már nem tudom, hányadszorra írom :D) valóban gyorsan beszívódik.  Ja és 118 ml, szóval ha valaki úgy használja, mint én (szóval csak kézápolóként), akkor nagyon sokáig elég, meg valószínűleg amúgy is. Már ha az ember nem lakkoz naponta 20-szor.


CND Nail Lounge 10% off : CiskaXCND


A körmeim egyébként pár hete jutottak el arra a pontra, hogy ismét életképesek, egész nyáron vékonyak voltak, meg törtek-repedtek, de ez javarészt magamnak köszönhető, nem vigyáztam rájuk eléggé. Viszont sikerült ismét a megszokott állapotba hozni őket, szóval végre nem érzem kisfiúsnak a kezeimet. Azt egyébként nem állítom, hogy hú de tökéletesek, meg rettentő szépek, de elégedett vagyok velük (persze örülnék, ha makulátlan fehérek és szabályosak lennének, de ez ilyen. Nálam sosem tökéletes semmi sem ((: ).







Ti hogy álltok a körmeitekkel? Szoktatok velük 100%-osan elégedettek lenni? :)

6 megjegyzés

  1. Szerintem nagyon szépek a körmeid! (-: És én a szabadszéleket is fehérnek látom. Az enyém pl. olyan fura átlátszó, de ez gondolom genetika, mint ahogyan a körömformánk is, és természetesen 100%-osan én sem szoktam soha elégedett lenni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! Mondjuk azért én örülnék, ha mások elégedettek lennének a körmükkel :D
      Kicsit sárgásak amúgy a szabadszélek nálam, de ennyi belefér, ennél sárgább ne legyen soha :D
      Amúgy igen, a genetika sokmindent befolyásol, ezt sajnos nem lehet megkerülni, azzal él együtt az ember, amit "kap" :))

      Törlés
  2. Szia! Nagyon szépek a körmeid! :) A saját körmeim eléggé erősek, de valamiért sárgás színűek, pedig használok alaplakkot is mindig. Ez ellen lenne valami tanácsod? Köszönöm a segítséget előre is! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Köszönöm! :) Kizárható bármi betegség, illetve dohányzás is? Sajnos vannak lakkok, amiket nem állít meg az alaplakk, és ugyanúgy elszínezik a körmöt (jó esetben csak kis mértékben). Néha (tényleg csak ritkán) óvatosan átmegyek bufferrel a körmeim felszínén, így egy minimálisan a felső sárgás réteget el lehet "tüntetni" (mondjuk ezután japán manikűrözni szoktam. Illetve vannak fogkrémes, szódabikarbónás, almaecetes, citromleves házi "megoldások" is, érdemes lehet rájuk keresni, hátha beválik valamelyik. És ha szoktad lakkozás nélkül is hagyni a körmeidet, akkor még egy optikailag fehérítő alaplakk is a segítségedre lehet, plusz megoldásként.

      Törlés
    2. Kipróbáltam már egy sufni megoldást, a citromlé + szódabikarbóna kombót, valamennyit még segített is. Illetve a körömpolírozás is enyhítette a sárgaságot. Majd igyekszem összespórolni egy japánmanikűr szettre, és még a buffizást is ki fogom próbálni! Köszi a jó tanácsokat! :) Betegség van elég, de nem függ össze a körmömmel (legalább ennyi jó dolog van a lupusban, ha a hajam már kihullott)

      Törlés
    3. Akár kombinálhatod is, pl. bufferezés után alkalmazod a szódabikarbónás/fogkrémes megoldást hátha. A japán manikűrt azért használom utána, merthát mégiscsak egyrészt minimálisan lejön egy kis réteg, így kell neki a plusz "támogatás", illetve a karcos felszínt karcmentessé varázsolja. (:

      Törlés

Jöhet minden, hideg-meleg, de csak kulturáltan :) Igyekszem mindenki kommentjére válaszolni, de ne haragudj, ha mégsem jött össze :)

a teljes poszt érdekel

Instagram

ciskaságok. Theme by STS.